Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1019 ggr
[Sol69]
2013-09-24 10:12

Dagens tarotkort 24/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag jobbar jag kväll så jag har tid att lägga dagens tarotkort för oss alla.. 🙂Men det kanske bara är jag som tycker att tarotkorten är intressanta med dess budskap 🤔

Dagens kort är knive of chalices

Kortet visar på att många håller på att landa i sin andlighet och sin egen tro.. Det känns lite som om alla bitar börja falla på plats och att de flesta känner sig hemma i sitt andliga liv. Att även om du har ett liv som består utav arbete och vardagliga göromål så har andligheten blivit en del av vardagen. 🙂

Men jag har just börjat att läsa av denna lek, så jag hoppas att ni andra kan hjälpa mig att tolka kortet så kanske vi kan förstå mera av budskapet i kortet

Annons:
nemetona
2013-09-24 16:54
#1

Hej! Jag tycker att det är jätteintressant att du lägger ut på detta sett, så fortsätt absolut med det om du kan och har tid🙂 jag får bara en känsla av att vi människor som bävern skulle behöva lära oss att bygga våra bon  i visshet om att vi ska kunna leva med och i naturen och även på vattnet när den dagen kommer 😉

Nu har jag ingen kunskap om dessa kort utan det är bara mina tankar som spelar runt i huvudet🤪

ha en bra dag sol69

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Tarotstollan
2013-09-24 23:51
#2

Har också tankar om att vill vi har något, så får vi jobba hårt för det. Inget kommer serverat på ett guldfat!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: