Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
[Sol69]
9/24/13, 9:26 AM

24 September

God morgon på er alla!

Här lyser solen och det ser ut att bli en fin dag.. Dock är det lite moln ute så vi får väl se vad det blir av vädret.. 🙂

Sitter här och njuter av mitt kaffe och läser i trådarna. Intressant läsning. Första gången jag registrera mig på iFokus, logga jag in på denna sajt,, kolla läget och de va ingen aktvitet och jag glömde sen bort detta forum.. 😞

Sen blev jag påmind om det igen och gick in och började läsa. Men i början kände jag mig väldigt obekväm med att svara i trådarna för alla andra verkade va så nära varandra. 🤔

Men se hur det kan bli om man vågar att börja skriva i de olika forumen 😃

Ha en trevlig Tisdag.. Och en stor…

group hugging emoticon  till er alla

Annons:
Ljuskristallen
9/24/13, 9:58 AM
#1

God Förmiddag !

Ja tänk hur det kan bli och nu är du Sajtvärd här inne,hur bra som helst och sajten har fått nytt liv igen 😎

I går var min katt Mose och fick tandsten borttaget och nu ska här ges piller och flytande vilket inte är det lättaste med honom eftersom han minns i somras när han hade urinstopp hur jäkligt det är med alla sprutor och piller så nu är gullemose helt omöjlig och sällan sällan har jag problem med att ge djur medicin.

Ja ja man få smyga på när han minst anar och på så vis få ner det han ska ha men jag gillar inte tablettform för flytande är lättare.

Han fick också smärtstillande och den är i flytande form men hamnade innanför min tröja nyss för han sprattlade nåt så hemskt 😂

Nåja det reder sig med tiden 😎

Ha en fin fin dag på er 🌺

[Sol69]
9/24/13, 10:00 AM
#2

Ljuskristallen har du prövat att baka in tabletten i leverpastej eller något som han gillar.. så kanske de slinker ned av bara farten 😃

Ljuskristallen
9/24/13, 10:04 AM
#3

Tack för tips men dom äter bara veterinär rekommenderad mat och ska inte ha den där feta goda maten som dom så gärna vill men inte ens baka in i mat brukar gå dom spottar dom bara ut 😂

Men jag brukar normalt aldrig ha bekymmer men Mose minns i somras och har ingen lust igen,stackars plutten 😘

[Sol69]
9/24/13, 10:17 AM
#4

Min lilla tös ska jag köpa fetare mat till nu.. hon väger för lite.. eller gjorde sist jag va hos vet. de andra får väl bli feta. 😃Försökte med ett mellanting men tyckte ej det hjälpte.. så nu blir det lite mat med extra fett i en period för alla 🙂

Ljuskristallen
9/24/13, 10:34 AM
#5

Två av mina är på token för fet men dom andra i normalvikt så här gäller olika mat men alla äter dom Royal Canin och mår himla bra av den maten.Hills tål inte Tudors mage så den får vi låta bli.

Vad gör man inte för sina gulletussar 😘

Men nu ska jag börja med mat,kokade kött i år så idag blir det pepparotskött och jisses vad magen börjar skrika nu 😃ha ha ha jag är så tarv 😂

[Sol69]
9/24/13, 10:54 AM
#6

Jag skulle aldrig kunna ha olika mat åt dem. de äter allt.. Men jag försöker köpa mat som är bra närig på och tänka på deras bästa..

Börjar fundera på mat här lite senare men sov ju länge idag.. men va ju helt slut.. nästan 12 timmars sömn.. 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: