Annons:
Etikettandligt
Läst 1995 ggr
[Sol69]
2013-09-22 11:44

Tunnelseende

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är lätt att hamna i ett tunnelseende. Då man bara det det ur sin egen synvinkel och inte ser det i ett vidare perspektiv. Många gånger hjälper det inte om någon annan lite snällt berättar för en att man inte ser saken klart för man ser bara sin egen tankar..Och man missat det som andra ser som är mera objektivt i situationen, Och man låser sig fast i en situation man inte borde vara i eller inte hittar lösningar för att man själv inte kan se klart utan bara ser den lilla biten som man själv känner.

Hur brukar ni göra för att inte hamna i ett tunnelseende och stå och gräva en grop???

Personligen brukar jag prata med vänner jag litar på som kan ge en objektiv syn på saken och vidga min vy så jag ser det ur ett vidare perspektiv synvinkel. Få nya insikter och ett klart seende.

Bilden lånad från google

Annons:
agneta-43
2013-09-22 12:17
#1

Tyvärr ser jag inte de 3 första bilderna 🤔

Sedan eller nu in på tunnelseende:

Jag brukar försöka vända och vrida ur olika perspektiv och gärna försöka tänka mig in i en annans perspektiv exempelvis att jag är en annan person som möter mig (Agneta) hur ser jag då på saken? Fungerar inte det så gör jag som du Sol, vänder mig till en vän jag litar på och tar upp mitt "problem" för att få hjälp att se saken ur en annan synvinkel 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2013-09-22 12:23
#2

Hade bekymmer med att se bilden själv.. Så jag bytte bild.. Men blev det tre inlägg jag inte ser🤔🤔🤔

Vi har spöken på vår sajt friendly ghost waving smiley

agneta-43
2013-09-22 12:28
#3

Hahahaha ja efter din text om tunnelseende finns 3 tomma rutor och rätt stora vid den andra rutan finns en text "Bilden lånad fån google" Längst ner finns bilden av en kille och en tjej som har satt varsin avlång "pappkartong" framför ansiktet

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2013-09-22 12:32
#4

Ja ja de blev lustigt när jag skulle lägga in dem.. 🤔

Upp till toppen
Annons: