Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 427 ggr
[Sol69]
9/18/13, 9:27 AM

Dagens American native kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kände för att dra dagen American native kort för sajten. 

Ni kanske kan hjälpa mig att tolka kortet som en liten extra övning ☝️

Som jag känner det så är sajten på väg ur sin dvala som björnen ur sitt ide och vi har björnens styrka och egenskaper med oss när vi ska sätta fart på denna sajt och göra den till en rolig plats att besöka. Så kortet bådar gott för sajten 😃

Kortet lånat på google..

Annons:
Ljuskristallen
9/18/13, 1:27 PM
#1

Härligt kort och visst bådar det gott inte bara för sajten. När jag ser kortet handlar det genast om beskydd,att under alla stormar skydda sin unge ,inte bara björnen utan allt levande både växter och djur har sitt beskydd som finns där naturligt.

Jag ser också samspelet mellan människan och Moder Jord för ser vi på bilden är det väldigt människolikt den björnen håller om han behöver beskydda,skulle vilja säga att med sitt vrål vill björnen nå fram till oss alla att vara rädda om allt levande som finns på Moder Jord.

Ett samspel vi skulle kunna uppnå genom att leva i harmoni med allt om vi inte redan inkräktat som vi gjort i det naturliga och det är vi människor som skapar obalans medan naturen och djuren fortfarande ha en balans kvar i sin vardag.

Ser man på björnen ser den frisk och stark ut medan människan framör ser svag och mager ut och det är som om björnen vill visa här genom att sätta människan i centrum för att vi ska vakna upp,se oss om och vara rädd om den underbara planet som förser oss med liv så som det var tänkt innan människan kom in och förstörde ❤️

[Sol69]
9/18/13, 1:30 PM
#2

Tack för de fina orden Ljuskristallen. Du är ju en fena på att hitta de rätta orden 👍

Ljuskristallen
9/18/13, 1:33 PM
#3

Ha ha ha nä det vete sjutton det jag bara babblar på en massa strunt 😂men tack i alla fall,du är snäll du 😘

[Sol69]
9/18/13, 1:42 PM
#4

Känner du igen min lek Ljuskristallen?? Eller har du andra indianlekar??

Ljuskristallen
9/18/13, 1:46 PM
#5

Den känner jag inte igen så det är roligt att se lite nya,den ser himla tjusig ut 😎

[Sol69]
9/18/13, 1:53 PM
#6

Den är jättefin… och vi drar mera kort och så får vi se va korten vill säga till oss.. Brukar mest använda min Pagan lek.. den är så lätt tolkad i dagens samhälle. 🙂 men älskar denna lek och dess motiv. Men en del är för mig svåra att tolka då jag ej kan alla egenskaper som kortet visar mig.. 😕 Då blir jag sur på mig själv.. men känner att de är dags nu att ta och lära känna dessa kort.. 😃

Annons:
Ljuskristallen
9/18/13, 2:00 PM
#7

Vet du det bästa du kan göra är att gå på egen intuition för ingen manual i världen kan lära oss exakt.Samma med tarot jag kan det inte men kan dra kort för mig själv ibland och enbart tolka intuitivt när jag ser på bilderna.

Man kan få fram massor bara man låter allt ha det där naturliga flödet.Manualer och böcker är ju kanon men just den egna känslan kring kort blir så mycket mer personligt 😎

[Sol69]
9/18/13, 2:07 PM
#8

Tolkar aldrig efter böcker.. utan går på känslan.. men ibland vet jag inte vad ett djur har för egenskaper.. Men då kan ju du säkert det. så vi får tolka tillsammans om jag får upp ett kort som är svårt att läsa

Upp till toppen
Annons: