Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 471 ggr
Ljuskristallen
9/15/13, 6:41 AM

God Morgon 15 September

God Morgon !

Oj redan mitten av September och nu drar mörkret in all mer över oss,det blir så där murrigt och mysigt där ute.En härlig tid att njuta av nybakat bröd och gott the när regn och rusk finns utanför.

Söndag,vilodagen som det heter men här vilas det inte har på tok för mycket att göra inför vintern.

Ha en fin fin Söndag på er alla Blomma

Annons:
[Sol69]
9/15/13, 8:54 AM
#1

God morgon.

Ser ut att vara uppehåll ute idag fast de lovat ruskigt höstväder. 🤔

I alla fall än.. 😃

Ja de är söndag och jag ska helga vilodagen. lite i alla fall.. Men får väl se hur mycket det blir.. 🤔

Men i ska ha en mysig söndag alla trots vädret. tänk på att de kan va mysigt elda i spisen en kulen höstdag.. 🙂 om man har den såklart.

agneta-43
9/15/13, 9:05 AM
#2

God morgon

Här regnade det under nattimmarna ett riktigt höstregn som slog på taket myyys, när jag slog up mina blå var naturen fuktig av regn och dimman tät.

För mig blev det soffan då min sambo blev väckt redan fyra natten till igår av att jobbet ringde angående larm så vid 9.30 hade han gjort vad han kunde via datan sedan fick han åka till jobbet fram till eftermiddagen. När han så lade sig sov han hårt, snarkade och kastade sig som en virvelvind var av jag blev manglad 😃 Så efter 10 minuter tog jag täcke och kudde med mig till soffan och har sovit förvånansvärt bra.

Ja vilodag men vi får se om det blir så… har ju haft en redan, men vet inte än vad jag klarar för huvudet gör sig ju påmint igen och varm i hela kroppen 🤔 jaja det går ju över så jag får nog vackert bita ihop som jag gjorde i slutet av veckan 🙂

Ha en underbart skön söndag alla goa underbara 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
9/15/13, 9:29 AM
#3

En viss fröken kanske ska vara hemma och vila sig tills febern har gått över. det låter som om din kropp behöver vila nu..

Skickar lite mera healing till dig när jag hinner. 🙂

[Bettanbop]
9/15/13, 11:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här hos oss har vi en strålande solig höst dag ☀️

Skulle behöva börja höststäda trädgården, men det får vänta tills ryggskottet har gett sig av 😉

Farwuq
9/15/13, 11:59 AM
#5

Go' middag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
9/15/13, 12:06 PM
#6

Ingen som ska rösta idag? 

Hade också en plan att vara ute i trädgården i dag. Det har öst ner hela morgonen men nu är det uppehåll. Fast inspirationen har inte riktigt infunnit sig. Lite halvseg och trött.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
9/15/13, 1:33 PM
#7

God dag..

Sitter och njuter av det gråa och trista vädret 😃

När men av att ha min dotter här som håller på att laga mat 🙂

Helt klart märks det att hon börjar bli stor och ansvarsfull.. ingen lat tonåring längre 😉

Så de blir en lugn söndag med barnen i vilans tecken 🤔

[Sol69]
9/15/13, 4:43 PM
#8

Nu har jag varit iväg och tankat bilen och fixat inför jobb veckan.. och nu när jag kom in i hemmets lugna vrå var det som om himmelen öppnade sig ☔️

Tur att man han bli klar med dagens göromål. 🙂

Tackar universum för att jag hann in innan de vred på kranen.. 😃

Hoppas ni alla har haft en mysig helg och en trevlig söndag och kommer att få en kanon vecka framöver med många nya lärdomar. 😃

Upp till toppen
Annons: