Annons:
Etikettandligt
Läst 708 ggr
[Sol69]
9/9/13, 10:28 AM

Universums tecken

Har läst en bok skriven av Denise Linn. vägvisare..

I boken står det mycket om att man kan hitta tecken i vardagen även i nutid. Att man kan få tecken via tv och radio och när man går ute om man är observant.

Jag brukar se tecken i vardagen.🙂

I bland bildar molnen meddelanden till mig. Som att jag en morgon när jag åkte till jobbet såg ett hjärta genom en mulen himmel. den enda luckan i molnen bildade ett hjärta. Oerhört vackert.

Vissa gånger kan de spela en låt som de ej spelar annars på radion och den träffar mitt i prick och har ett klockrent budskap.

Ibland kan man även får budskap som att man ser en fjäril som inte borde vara där för att de är för tidigt på våren. men att den vill visa dig något. Eller något annat som kommer i din väg som talar till dig på något sätt. En skylt som lyser extra starkt.

Ibland sänder de en person i din väg som säger något som du behöver veta. det kan vara något du grunnat på som denne person ger klarhet. i har varit med om mängder av såna sammanträffanden.

Och vissa gånger kan jag bli idiot på att de sjunger sånger i ditt öra om du inte kan bli av med. En egen radio i huvudet som de väljer kanal och låtar på.. 🎧

Brukar ni också vara med om att ni får små fina meddelanden från universum på olika sätt???🤔

Annons:
Alwyn
9/10/13, 8:35 AM
#1

Jag ser tecken i min vardag hela tiden, det gäller bara att vara öppen och se samt lyssna. Det yttre påminner om vad det inre vill säga oss, om vi bara vågar lyssna!

Ljuskristallen
9/10/13, 9:05 AM
#2

Visst finns många tecken om vi bara är uppmärksamma och jag tycker dom dyker upp dagligen stora som små sen gäller det att ta vara på och vara öppen som Alwyn skriver men många gånger i vår vardags stress missar vi tyvärr väldigt mycket.

[Sol69]
9/10/13, 9:25 AM
#3

Jag försöker alltid att se och höra det tecken som är till mig. Men vist kan vi missa när vi är uppslukade av det samhället vi lever i. 🙂

Farwuq
9/10/13, 10:23 AM
#4

Man ska vara uppmärksam både inåt och utåt, det är helt klart.

Sol69, det stämmer väldigt bra, man slarvar på i livet och missar en hel del.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
9/10/13, 11:08 AM
#5

Fick ett tecken nyss. sa Tack med stora bokstäver.. står och dammsuger och torkar av golven lite snabbt,, kollar dator snabbt., allt på en gång.. vikt mig göra flera saker samtidigt..

Telefonen ringde.. jag rusade ut i köket för att svara.. de va någon som ringt fel. Men jag hade glömt att sätta i barnlåset och spisen stod på.. Tack vare fel ringningen kunde jag stänga av den direkt..

Är inte det ett tecken på att vi har de på andra sidan med oss 👻

Ljuskristallen
9/10/13, 11:13 AM
#6

Tänk hur det fungerar det var verkligen tecken på att nu ska spisen stängas av 😎

Annons:
Farwuq
9/10/13, 12:05 PM
#7

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: