Annons:
Etikettallmänt
Läst 1011 ggr
Ljuskristallen
9/8/13, 10:06 AM

Ett måste

Om ni nån gång besöker Navajo Land då bara måste ni testa deras underbara Fry Bread. Inte det magraste kanske men jysingen så gott 😛

Receptet finner ni här om ni vill göra eget men var varsam med oljan i pannan så ni inte eldar upp hela kåken 😉

Det här är så himla gott kan jag lova 😎

Bildkälla !

Annons:
agneta-43
9/8/13, 10:10 AM
#1

Tack för receptet Ljuskristallen det laddar jag ner i min receptsamling direkt, ser ju ursmarrigt ut mummmssss 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
9/8/13, 12:50 PM
#2

Ser riktigt mumsigt ut 🙂

Ljuskristallen
9/8/13, 6:24 PM
#3

Det är ursmaskens kan jag lova 😛

Men lite feg är jag allt när jag gör det själv,man har så stor respekt för att fritera och vill ha kåken i behåll.Så jag brukar placera brandsläckaren intill bara för att känna mig lite mer säker 😃

[Sol69]
9/8/13, 6:32 PM
#4

Japp de kan ju vara skönt.. 🙂

Här starta brand varnaren en gång när jag stekte och de tjöt och levde.. jag viftade men inget hände.. Inte slutade de låta.. Utan de fortsatte. Sen kom jag på sonens brandvarnare hade ramlat med och låg närmare spisen och de va en som förde ett herrans liv.. För den kände oset.. När jag tog ur batterierna då blev det tyst 🤪

agneta-43
9/8/13, 7:00 PM
#5

Ja man ska ha respekt för elden bra att ha brandsläckaren nära och i beredskap om man måste använda den perfekt då OM det händer ATT den står nära 🙂

😃 jo du Maria brandvarnarna låter förskräckligt 🙂 vi har faktiskt inte råkat ut för det här hemma fast det har osat en del av vidbrända popcorn mm.

Däremot har kompisens brandvarnare startat då vi var där, vi öppnade ugnsluckan för att ta ut plåten och då var det inte vidbränt utan enbart värmen som utlöste varnaren som går direkt till… Securitas direkt 😃 så de ringde och vi fick förklara. Det slutade med samma sak många gånger så våra vänner tröttnade och bad dem komma och flytta varnaren en bit från köksdörren 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: