Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 976 ggr
Ljuskristallen
2013-09-07 03:45

God Morgon den 7 Septmenber

God Morgon !

Fortfarande mörkt där ute och här lyser flitens lampa,både skriver,bakar och lagar mat sen måste jag ner vid åtta och handla lite.

Man har nåt som heter kulturnatt så det gäller att vara ute tidigt om man vill slippa trängas med folk för det lär bli mycket nere på Noret i dag med alla festligheter och trängas med folk är det värsta jag vet jag vill ha lugn och ro när jag är ute.

Hoppas ni sovit gott och vaknar med glädje i kroppen och jag önskar er alla en underbart fin Lördag 🙂

Annons:
[Sol69]
2013-09-07 05:36
#1

God morgon. Nu är det dags för mig att åka och jobba. men hade ej lust att vakna för drömde så trevligt om kurser.

Ha en bra dag, På er alla idag blir de en datafri dag. men jobb i och ned att jag jobbar delat..

Men ha en mysig lördag.. 🤗

Kram

Farwuq
2013-09-07 07:24
#2

Draken har fått nosen över horisonten.

🤦‍♂️

God morgon alla.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

agneta-43
2013-09-07 09:27
#3

God morgon/förmiddag 🙂

Dimma i mitt område som de senaste dagarna, kan det bero på att hösten är här och att vi trots det har den goa sommarvärmen kvar 😉

När jag satt på altanen i går kväll ca 23.00 hade vi fortfarande 19 grader det är helt otroligt för att vara 6/9 🙂

Jag njuter så länge det varar, lagrar energin från värmen och solen för kommande vinter 🙂

Ja, här fåre bli lite städa och baka tänkte jag. Sedan Sol var här så har bullarna käkats upp av hmmm tänkte skriva mig och barnen, men jag tror det mest är vår äldsta som ätit i all hast mellan skola och aktivitet 🙂 Gubben fortsätter med kompostbygget så han åkte till Arvidssons nu, medan jag surfar lite här 🙂

Ha en underbar lördag 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

ALPHIRA
2013-09-07 09:28
#4

Äsch, jag ska också ut och jobba och i morgon också. Trivs väl på jobbet, det är inte det men om jag fick välja skulle jag hellre stanna hemma. Ha det bra, allihopa!

Pagan
2013-09-07 12:12
#5

Goddagens

Slapp och slö här, men strålande väder så jag fick ta mig ut på stavgång ändå och då blev jag ju lite pigggelin igen. Nu städar och tvättar jag, eller ja maskinen tvättar, men jag har inte lärt den hänga, så det får jag sköta själv.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ljuskristallen
2013-09-07 12:50
#6

Samma här städar och tvättar,men gud så skönt om dom kunde uppfinna en maskin som hänger tvätten åt oss också för det är då ett riktigt trökgöra 😃

Sol och Alphira hoppas jobbdagen blir bra trots att ni inte vill jobba men dagen kan bli riktigt bra ändå.

Låter härligt med så varmt Agneta så än har sommaren inte helt gett upp.

En fortsatt fin dag och nu är det dags att hänga tvätt 🤫vill inte men måste,ha jag klarar mig den kör en omgång till så jag slipper på en stund i alla fall.Trodde den kört klart redan men icke 😃fast å andra sidan har man jobbet kvar då,ach man får då aldrig vara helt nöjd 😮

Kramen till er 🌺

Annons:
agneta-43
2013-09-07 13:26
#7

Dagen har hitintill bestått av tvätt även här, läsa förstås och rensa rabatter, men nu skriker magen så jag måste stilla den 🙂 Ja du sommaren kom tillbaka i måndags och håller i sig än JIPPIIII svetten lackar men vad gör det när höst och vinte närmar sig 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2013-09-07 22:33
#8

God kväll tittar bara in lite snabbt och kollar läget..

Har jobbat och ska käka lite och sova så jag orkar upp jobba igen.

Låg och vilade på jobbet under min lediga tid. Fick till mig att någon bakar kärleksmums och chokladbollar 😃Inte föra att jag vet varför jag skulle veta det 🤔

Så god natt på er alla.. och sov gott 😴

Upp till toppen
Annons: