Dagens Hälsningstråd

God Morgon den 7 Septmenber

2013-09-07 03:45 #0 av: Ljuskristallen

God Morgon !

Fortfarande mörkt där ute och här lyser flitens lampa,både skriver,bakar och lagar mat sen måste jag ner vid åtta och handla lite.

Man har nåt som heter kulturnatt så det gäller att vara ute tidigt om man vill slippa trängas med folk för det lär bli mycket nere på Noret i dag med alla festligheter och trängas med folk är det värsta jag vet jag vill ha lugn och ro när jag är ute.

Hoppas ni sovit gott och vaknar med glädje i kroppen och jag önskar er alla en underbart fin Lördag Ler

Anmäl
2013-09-07 05:36 #1 av: [Sol69]

God morgon. Nu är det dags för mig att åka och jobba. men hade ej lust att vakna för drömde så trevligt om kurser.

Ha en bra dag, På er alla idag blir de en datafri dag. men jobb i och ned att jag jobbar delat..

Men ha en mysig lördag.. Kramas

Kram

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-07 07:24 #2 av: Farwuq

Draken har fått nosen över horisonten.

Yrar

God morgon alla.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-09-07 09:27 #3 av: agneta-43

God morgon/förmiddag Glad

Dimma i mitt område som de senaste dagarna, kan det bero på att hösten är här och att vi trots det har den goa sommarvärmen kvar Skämtar

När jag satt på altanen i går kväll ca 23.00 hade vi fortfarande 19 grader det är helt otroligt för att vara 6/9 Glad

Jag njuter så länge det varar, lagrar energin från värmen och solen för kommande vinter Glad

Ja, här fåre bli lite städa och baka tänkte jag. Sedan Sol var här så har bullarna käkats upp av hmmm tänkte skriva mig och barnen, men jag tror det mest är vår äldsta som ätit i all hast mellan skola och aktivitet Glad Gubben fortsätter med kompostbygget så han åkte till Arvidssons nu, medan jag surfar lite här Glad

Ha en underbar lördag Kramas

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2013-09-07 09:28 #4 av: ALPHIRA

Äsch, jag ska också ut och jobba och i morgon också. Trivs väl på jobbet, det är inte det men om jag fick välja skulle jag hellre stanna hemma. Ha det bra, allihopa!

Anmäl
2013-09-07 12:12 #5 av: Pagan

Goddagens

Slapp och slö här, men strålande väder så jag fick ta mig ut på stavgång ändå och då blev jag ju lite pigggelin igen. Nu städar och tvättar jag, eller ja maskinen tvättar, men jag har inte lärt den hänga, så det får jag sköta själv.

Anmäl
2013-09-07 12:50 #6 av: Ljuskristallen

Samma här städar och tvättar,men gud så skönt om dom kunde uppfinna en maskin som hänger tvätten åt oss också för det är då ett riktigt trökgöra Skrattar

Sol och Alphira hoppas jobbdagen blir bra trots att ni inte vill jobba men dagen kan bli riktigt bra ändå.

Låter härligt med så varmt Agneta så än har sommaren inte helt gett upp.

En fortsatt fin dag och nu är det dags att hänga tvätt Tystadvill inte men måste,ha jag klarar mig den kör en omgång till så jag slipper på en stund i alla fall.Trodde den kört klart redan men icke Skrattarfast å andra sidan har man jobbet kvar då,ach man får då aldrig vara helt nöjd Snopen

Kramen till er Blomma

Anmäl
2013-09-07 13:26 #7 av: agneta-43

Dagen har hitintill bestått av tvätt även här, läsa förstås och rensa rabatter, men nu skriker magen så jag måste stilla den Glad Ja du sommaren kom tillbaka i måndags och håller i sig än JIPPIIII svetten lackar men vad gör det när höst och vinte närmar sig Skrattar

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.