Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 724 ggr
[Sol69]
2013-09-06 05:33

6 September

God morgon!

Här är det mörkt ute än, Fast ändå är det dags att åka och jobba strax. Tittade bara in för att önska er en fin dag.. 🙂

Kram 🌺

Annons:
Ninjamikael
2013-09-06 05:45
#1

God morgon på dig du fagra mö :) Hösten gör sig påmind med allt mörkare morgnar. Men vad gör väl det när helgen står för dörren. Hoppas du med får en kanondag på jobbet. Hoppas dagen ger dig mycket skratt, glädje och inte minst att de blir en solig dag. Du gav mig i alla fall lite solsken denna mörka morgon :) Med vänlig hälsning, Mikael

Ljuskristallen
2013-09-06 08:06
#2

God Morgon på er !

Solen skiner där ute och man ser varje dag hur dom vackra höstfärgerna börjar ta över,helt underbara tider och jag bara älskar hösten.

En dag med lite dator jobb,ut och fixa i trädgården lite för nu ligger det så mycket äpplen på backen som måste bort.Det är hemskt vad mycket äpplen årets skörd bjöd på så jag vet inte vad göra med alla för nu är frysen full.

Ha en fin dag på er 🙂

Farwuq
2013-09-06 10:35
#3

Go' förmiddag.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Bettanbop]
2013-09-06 10:36
#4

God förmiddag på er alla DruidShamaner 😃

Här skiner solen fint och speglar sig i bäcken vår ☀️

Önskar er en skön fredag 🤗

[Sol69]
2013-09-06 16:47
#5

God eftermiddag.

Har varit en ☀️och fin dag.. Med lite fläktande vindar. så de har varit ganska behagligt. 🙂

Idag har jag fått lov att ha hand om serveringen och fått lov att utfodra de gamla med mat. Vilket jag inte gjort på ca ett år innan. Men det gick bra. Men hu va varmt det är att stå och servera mat 🥵

Men dagen har gått fort och nu är jag hemma och de börjar väl blir dags att tänka på lite kvällsmat.. 🤔

Hoppas alla andra har haft en lika solig och fin dag som jag 🙂och att ni får en mysig kväll vad ni än har planerat att göra. 😃

Kram 🤗

agneta-43
2013-09-06 18:04
#6

Då säger jag god kväll efter en varm, solig,svettig och en alldeles… alldeles uuunderbar dag 🙂

Det var så skönt att hoppa ur byxorna och hoppa i kortbyxorna för jag höll på att rinna bort då jag gick innanför dörren 😃 Gubben hade inte tänkt på att öppna altandörren fast han kom hem klockan fyra och borde märkt att här var syrefattigt 

Lite slappa, men jag är ju hungrig med 🤔 hmm måste nog se om det går att kombinera dessa två 🙂

Ha en underbar fredagskväll 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-06 19:11
#7

God Kvällning på er 1

Nu säger jag natti natti och går och lägger mig 😴 för att sen gå upp i ottan och baka lite knäckebröd.Har ätit mig själv ur huset så nu får jag lov att baka lite bröd till morgon kaffet.

Ha en fin fin Fredags kväll alla 🌺

[Sol69]
2013-09-06 19:12
#8

God natt på dig Ljuskristallen 🤗

agneta-43
2013-09-06 19:48
#9

God natt Ljuskristallen 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

Pagan
2013-09-06 21:32
#10

Härlig dag. Underbart väder och så fredag på det. Härligt! Stackars Sol som ska jobba imon.

Dobidoo har börjat igen. Glad blev jag då jag satte på TV:n. Bästa programmet efter Så ska det låta🙂Å så visar det sig att det var tredje avsnittet😮

Jag får börja kolla tvtidningen alltså!

Undrar just om Sommar med Ernst är slut🤔

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-09-06 21:34
#11

Du är det dags att dra något gammalt över mig och tänka på refrängen.. för idag i alla fall.. 😃

Ska ju upp och jobba i morgon.. så är uppe innan tuppen igen.. 🙂När ni andra ligger och sussar och sover som bäst 😴

Så nu blir det en bok och lite läsning för själen.. 🙂

God natt på er alla och sov gott..

Farwuq
2013-09-06 21:42
#12

Snart dags för draken att nanna.

😴

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
2013-09-06 21:52
#13

Dobidoo är bra för själen🙂

Men jag tänker strejka och tvinga mig att vara upp till 22 för jag e ledig imon, men det är svååårt, gäsp!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-07 02:53
#14

Har ni inte gått och lagt er än 😮 vilka nattsuddare i tråden 😃

Nyss uppstigen och nu ska degen på jäsning men just nu ligger ni väl alla och sover kan jag tro så jag sitter är och skriver för mig själv.

Hmm undrar om man med magi kan göra lite oväsen här inne så ni alla hör i högtalarna på datorn och vaknar så jag får lite sällskap på morgontimmarna.Weeeeeee, hör ni 😉upp och hoppa med er nu sjusovare 😃

Nä nu en ny morgontråd sen fortsätter dagen,kramen på er alla 🌺

agneta-43
2013-09-07 09:19
#15

Hahahaha du goa Ljuskristallen ❤️ jag sov skönt hela natten🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: