Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 579 ggr
[Sol69]
2013-09-04 05:26

4 September

God morgon.

Uppe innan tuppen. Snart dag att åka och jobba. 🙂

Ha en bra dag.. 

Kram 🌺

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-04 06:15
#1

God Morgon Sol och ni andra som seglar förbi 🙂

Tog lite sovmorgon till halv sex vilket är ovanligt för jag brukar gå upp runt tre fyra på mornarna men ibland kan det vara skönt att ligga och dra sig lite.

Ha en fin dag på er 🌺

agneta-43
2013-09-04 07:15
#2

God morgon Sol, Ljuskristallen och alla andra 🙂

Jag har varit medvetslös från ca 23.30 till 4.30 då bytte jag sovplats och "valde" att vakna bom både 5.30 och 6,20 så då fick jag inse att jag ska gå upp 😃 Stänger idag så jag får ju ha sovmorgon och allra helst efter gårdagen jisses många timmar i jobbet och sedan möte på det och en värkande kropp. Sööömn är medicin 🙂

Ha en fin dag 🙂🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
2013-09-04 09:31
#3

Kanske bäst att säga God förmiddag så här dags 😉

Önskar alla en underbar Lill Lördag ❤️

[Sol69]
2013-09-04 16:13
#4

God eftermiddag. 

Nyss hemkommen från jobbet. Mycket farande i bilen idag.. Men annars har det varit bra. Käkat raggmunk idag på jobbet. Tyckte jag kunde unna mig det för en gång skull. Kostade ju bara 40 kr.

I morse va de 10 grader och fuktigt. Men nu har det krupit upp till 20 grader. Så på dagarna är det sommar väder än. Så lite svårt att veta vad man ska ha på sig.. 🤔

Hoppas alla andra haft en bra dag.. 🙂

Och att du Ljuskristallen känner dig bättre igen efter febern och magbesvären 🤔

Sen hoppas jag ni får en underbar kväll. Själv ska jag nog fixa lite kaffe och sen sitta och kolla läget här och dricka mitt kaffe i lugn och ro, innan jag göra något hemma. 😃

Ljuskristallen
2013-09-04 17:31
#5

Tack goa Sol ,jodå nu är jag på benen igen 🌺

Ha en fortsatt fin eftermiddag på er 🌺

Farwuq
2013-09-04 20:05
#6

God kväll, draken tittar in.

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Upp till toppen
Annons: