Annons:
Etikettallmänt
Läst 1540 ggr
Ljuskristallen
9/3/13, 1:39 PM

Nya Medlemmar

Välkommen till Druid och Shaman där vi hoppas ni ska finna mycket roligt och trevligt att läsa.

Välkommen delta i trådar och dela med er av både kunskap och funderingar.

Skriv gärna en rad här i tråden och presentera dig lite om du känner för det.

Varmt välkommen hälsar :

Sol69

Agneta-43

Ljuskristallen

❤️

Annons:
Cahira
9/27/13, 8:11 PM
#1

Maria heter jag men undviker det namnet in i det längsta då det alltid känts som att namnet inte tillhör mig. Mina vänner kallar mig Ambi eller Cahira. Prärievarg är mitt kraftdjur, Gepard är min guide, utter finns med där i mixen nånstans men den har inte berättat vart ännu. Känner stark koppling till andar, djuren och naturen. Känner sån stark koppling till det indianska att jag känner mig mer "röd" än vit. 

Älskar djur, älskar natur, älskar foto. Alla mina vänner ser mig som en healer då jag alltid finns där för att hjälpa dom att må bättre hur jag än mår själv. Har kronisk värk och några diagnoser men lever så omedicinerat jag kan då jag vill hålla mig ren. Koffein i form av mountain dew, cola och grönt te är mina laster tillsammans med socker. Koffeinet ger mig fokus och sockret håller det bipolära i balans så jag inte dippar i dåliga tankar. 

Född och uppvuxen i Umeå, bor för närvarande i Minnesota. Black angus kossor, en charolais, två simmentalkorsningar, två hästar, en åsna, tre hundar och ett gäng katter bor med oss. 

Är 27 och svarar gärna på frågor om ni har några. :) Tack för mig. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
9/27/13, 8:29 PM
#2

Välkommen hit Cahira (Maria) Det heter även jag.. 😃

Tack för din fina presentation. Det är alltid roligt när man får lite bakgrund om dem som man skriver med! 👍

När det gäller mig så hänvisar jag till min personliga sida där jag har gjort en Lång brev. Så om någon är nyfiken på mig får de kolla på min sida 🙂

Cahira
9/27/13, 8:47 PM
#3

Tack, det ska jag göra. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

desti
10/17/13, 8:46 PM
#4

Vad skall jag skriva om mig?

Jo sen jag var liten har jag haft drömmar, men jag blev så rädd då mycket stämde, så jag har alltid gjort en bön om att inte drömma om något då jag kände mig orolig.

Så ibland blev det sann drömmar och ibland tvärtom drömmar.

Sen blev det som det blev livet började ta form och jag blev allt mera vanlig dvs vågade inte tänka så mycket på det mediala. Barn, skolan, karriär.

En period i livet då kroppen mådde dåligt och själen gick jag healing kurs. Jag hjälpte mig själv mycket (fibromyalgi, migrän, IBS, eksem, allergier)men sen gick det utför. Ingen aktiv healing på 10-år.

Träffade med jämna mellanrum på olika mediala människor som sa alltid samma sak till mig

att jag borde jobba med mediala och att jag återupptar min healing och att jag kan känna andras känslor.

Senaste månaden var det två kvinnor som sa samma sak och de är verkligen kunniga i sin sak. Då tog jag steget i att börja meditera, känna av saker igen och nu är jag mogen kanske för det.

Jag tog en kurs i massage och jobbar annars inom vård, då jag trodde att min nytta för andra var där men nu är det så att jag behöver mera jobba på utvecklas, meditera, hitta in i min själ, känslor.

Allting händer så snabbt just nu

men det är väl min tid.

Hoppas att jag kommer kunna utvecklas och att jag kommer att ta rätta val.

Kram från en Skåne tjej som är nyfiken på livet.

36 år två barn

gillar hav och skog

djur

laga mat

läsa

Cahira
10/17/13, 8:56 PM
#5

Välkommen :) Hoppas det går bra med din healing nu! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
10/17/13, 10:42 PM
#6

#4 Välkommen ska du vara. Vilken otroligt fin presentation du har gjort. Kul att du känner att du vill utveckla dig andligt. Starta gärna egen trådar om du känner att du funderar på något.. Ska blir intressant att se vad du har för erfarenheter av det andliga. 😃

Annons:
desti
10/17/13, 11:46 PM
#7

Tack tack för en härlig välkomnande Känns redan mycket roligare då det finns många fler som är som jag lite nyfiken på vad livet har att erbjuda. Kommer så klart att skriva mer och förhoppningsvis massa nya erfarenheter. 👍😀 Desti

Ljuskristallen
10/19/13, 8:58 AM
#8

Tack för härliga presentationer och roligt ni hittar hit.Varmt Välkommen och hoppas ni ska trivas 🌺

Upp till toppen
Annons: