Annons:
Etikettallmänt
Läst 1491 ggr
Vargkvinnan
3/24/13, 10:37 PM

Ung shaman söker?

Hej!

Jag är en spirituell kvinna som länge har ägnat mig åt att utveckla min inre kraft. Det börjar mer och mer komma upp från mitt inre att det är shamanens väg jag vill gå.

Jag är en person som tycker det är trevligt att träffa andra likasinnade att dela erfarenheter med och ha som bollplank och vänner så nu undrar jag om det finns någon grupp med shamaner/druider som träffas helt opretentiöst i Stockholmstrakten?

Jag kan även tänka mig att anordna sådanna träffar själv om fler är intresserade. Bara för att få prata med likasinnade. Jag har massa med underbara vänner men inte många av dom delar min spirituella väg.

Varma hälsningar Vargkvinnan.

Annons:
Sebastian
4/12/13, 9:58 PM
#1

Hej och välkommen.

Vet att det finns ett gäng från sthlm här. Men sidan är lite inaktiv.
Ett gott tips är att söka på Häxor i fokus också.

Lycka till.

/Sebastian.

[Sol69]
4/12/13, 11:04 PM
#2

Lite inaktiv.. skulle vilja säga mycket. tror knapp de händer något här inne. 😭

Vargkvinnan
4/17/13, 4:30 PM
#3

Ok :-( Tack för svar iaf.

SgtRipley
4/29/13, 7:12 AM
#4

Hej! Ett annat tips är att titta in på Trolltrumman. Det forumet är inte superaktivt men det är några som tittar in där då och då i alla fall.

Han solo
4/30/13, 12:32 AM
#5

Tack SgtRipley för tipset om Trolltrumman.

Jag driver Trolltrumman och det finns bra mycket mer där än här för de som är intresserade.

Skogsbär
5/3/13, 1:02 PM
#6

Vargkvinnan! Jag är intresserad! Kommer flytta till Solna i juni och har länge varit intresserad av wicca och häxkonst men nu börjar jag dra mig mer mot earthmagic och shamanism.

Du får gärna maila mig på wallin.sofie@gmail.com om du vill prata mer :)

Annons:
Vargkvinnan
5/3/13, 11:31 PM
#7

Tack för tipsen! :-)
#6 Va kul! Jag hör av mig.

Upp till toppen
Annons: