Allmänt

God morgon

2008-07-24 09:11 #0 av: SEViking

Ja, god morgon gott folk

Önskar er alla en underbar dag

SEV Cool

Anmäl
2008-07-24 09:34 #1 av: BiGavia

God Morgon,

En alldeles ny dag står framför oss. Den första dagen i resten av vårt liv.

Anmäl
2008-07-24 09:47 #2 av: BranDuir

Även jag säger godmorgon till er alla!

trötthet och huvudvärk  präglar min morgon!

Anmäl
2008-07-24 09:47 #3 av: Farwuq

Morrn morrn, det är en solig dag i Skåne.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2008-07-24 09:53 #4 av: Lorelai

Godmorgon till er morgonpigga.
Jag sov i min säng inatt för första gången på över en vecka. Eller ja.. jag fick känna hur den kändes i alla fall. :P

Anmäl
2008-07-24 10:03 #5 av: Lionadh

God morgon! Jag har ett brödbak på gång, det ska bli rågkakor, de står och jäser just nu. Älskar den doften på morgonen, färskt bröd till frukost... Ännu varmt med lite ost på... Mmmm!

Idag blir det utflykt med picknick till havet! Vi kör ner till Varberg och badar... Älskar detta väder...

Anmäl
2008-07-24 11:09 #6 av: Anco

God Morgon alla vänner.
Även här nere skiner idag Fader Sol generöst!
Varmt och skönt är det redan och mer lär det bli under dagen.

Idag kommer min äldsta dotter hem ett par dagar innan hon fortsätter sin semester resa. Att få rå om henne ett par dagar är en stor glädje.

#5 Vad duktig du är som orkar stå och baka så här dags *L*
     Finns det något bättre än doften av nybakat bröd?.... Jag      känner nästan doften ända hit *L*

Anmäl
2008-07-24 11:21 #7 av: rosmarin90

Godmorgon, ännu en solskensdag. Så härligt det låter med en picknic vid havet. Vet ännu inte vad min dag bär med sig.

Anmäl
2008-07-24 11:50 #8 av: Lionadh

#6 Jag tar hjälp av elvispen och vips! har jag en deg... Inge krångel tidigt på morron... Bara jäst å vatten å mjöl...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.