Annons:
Etikettallmänt
Läst 753 ggr
BranDuir
2008-10-12 16:15

En förklaring...

,,,till min relativa stillhet!

Då jag sett att Sajtvärdens tystnad på andra sajter ifrågasatts, ser jag det som nödigt att jag låter er veta mina egna grunder.

Jag håller just nu på att sy ihop livet för mig och mina tre pojkar, mina två minsta valde att flytta ner hit i somras, och det är ju som ni kanske förstår en omvälvning av stora mått….

Inte minst ekonomiskt, då jag ännu inte får varken underhåll eller barnbidrag, utan måste jobba extra för att få det att gå ihop.

Och som ni alla förstår så går ju familjen i första hand i alla lägen, så därför är min aktivitet här inne inte lika stor som tidigare.

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Brokenfether
2008-10-12 16:34
#1

Ja du BD..att vara Sajtvärd är inte lätt…alla artiklar och trådar man ska försöka komma på och hålla igång för ett levande forum..*L Kan förstå att du har fullt upp på hemmafronten och därav oxå skaffade fler Medarbetare. Dock tycker jag dom lyser med sin frånvaro…tyvärr. Det betyder massor med aktiva Medarbetare och som är vänliga att svara på frågor och uppmuntra nya medlemmar…där brister det oxå…kan inte säga att jag känner mig speciellt välkommen hit. Kan inget om ämnena, men vill ändå hjälpa till lite här med det lilla….du hjälper ju oss på AB oxå..*L

Hoppas innerligen att det blir fart på folket här och aktiva medarbetare…då tror jag oxå din sajt blir mer besökt och fler trådar skapas.

Med all vänlighet…Broken

Lionadh
2008-10-12 18:22
#2

Tänker på dig och familjen med värme BranDuir.Glad

Min egen anledning till tystnad är att jag gått igenom en operation och fortfarande inte återgått i arbete. Det dröjer ett antal veckor till innan jag kommit mig, känner jag.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Brokenfether
2008-10-12 18:26
#3

Helt förståligt Lionadh….hoppas dina dagar bara blir bättre och bättre och att du känner dig riktigt stark snart. Kram från Broken

Waara
2008-10-12 18:32
#4

Absolut går familjen först!.. Det låter jobbigt för dej, hoppas på snar o bra lösning!

Men.. som novis, nykomling.. vetgirig medlem är det inte så lätt att känna sej välkommen,.. inte bara av rädsla att ställa dumma frågor, utan oxå att svara fel på inlägg, det känns ju alltid gott om Sajtvärd o Medarbetare iaf. noterar att frågor ställs och frågor besvaras..

Annars är ju risken den att det nöjs med att läsa.. så är det för mej,.. istället för att skapa öppna diskussioner och därav lära..

För övrigt tycker jag sajten är väldigt intressant, o ser oxå en enorm kunskap bland er :)

Lycka till o absolut Väl Mött! //W

Waara
2008-10-12 18:33
#5

#2 Lionadh, önskar dej gott tillfriskande! Kram.

neina
2008-10-13 00:53
#6

BD, tänker på dig och hoppas att det blir lättare framöver! Och du också Lionadh, krya på dig, om man får uttrycka sig så! :-)

Vad bra att det blev lite diskussion också om medarbetarnas roll, det har känts lite otydligt för min del vad de rent konkret ska göra. 

Vad kan vi rent konkret göra, t. ex. för att nya medlemmar ska känna sig välkomna? Det uppenbara är ju förstås att svara vänligt och välkomnande på inlägg, men innan de ens har skrivit ett inlägg - för det är ju många som väntar med det? Hålla koll på 'nya medlemmar'-rutan och gå till deras sida och säga hej? 

Jag försöker också vara tydlig i trådarna att fler gärna får skriva, att det är berikande. Vad mer tycker ni att vi kan göra?

Annons:
Brokenfether
2008-10-13 13:03
#7

Hej Neina..*L Jag är själv Medarbetare på AB =Alternativ behandlingar och som Medarbetare är det min uppgift att leta artiklar, skapa intressanta trådar och hjälpa sajtvärden att hålla igång ämnena. Visa en glad och positiv attityd mot alla som skriver. Se till så att inga inlägg blir "nollade". Man får vara lite uppfinningsrik..kanske hitta på en tävling eller något annat lättsamt så det inte bara blir tunga trådar. Ett forum i mitt tycke bör innehålla fakta trådar, lite OT prat, nån tävling eller annat kul…Ancos bild tråd var toppen…tex.

Härligt att se en Medarbetare här som har viljan..*L Kram

neina
2008-10-13 23:52
#8

Tack så mycket Brokenfether! Det var upplysande. Då vet vi vad vi har att göra ;-)  (knallar iväg för att leta artiklar)

*KRAM*

Upp till toppen
Annons: