Annons:
Etikettallmänt
Läst 580 ggr
BranDuir
9/2/08, 9:16 AM

God morgon 2/9

Morrn morrrn alla!……höstigt värre i Oshult, tur man har en 12 timmars arbetsdag framför sig….både i dag o i morgon….

Bless your day!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
[trumman]
9/2/08, 9:44 AM
#1

Hugaligen… jobb suger… om man inte har ett bra ett som man verkligen brinner för.

Pyroman alltså. Det vore ngt det.

Jag är trött - försökte självmedicinera med redbull men fick bara ångest av att jag drack sockerdricka så det sket sig 10 resor värre :)

Trött som f-n och hans mostrar. Vill hem, sova, sova och drömma klart drömmen.

Mth, T

BranDuir
9/2/08, 9:59 AM
#2

Ja allra helst vill jag ju sitta under en korkek och bara luukta på mina blommor……*S*….så javisst jobb suger….:-)

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
9/2/08, 10:08 AM
#3

Godmorgon era muntergökar :)
Här nere skiner solen lite granna mellan molnen och träden börjar så smått att skifta färg, så nog börjar hösten komma inpå oss alltid.

En trevlig morgonpromenad med vovven och en kort pratstund med min vän gladan gjorde att dagen känns lite ljusare.
(Har ju svärmor som ligger på sitt yttersta…. vi bara "väntar av tiden")

#2 Vilken vacker syn där du sitter…. fast jag ser ingen korkek utan en vacker syrenberså :)

Ha en underbar dag alla…. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lionadh
9/2/08, 10:10 AM
#4

Godmorgon alla! Jag ska till tandläkaren - slå den ni…Rynkar på näsan

Men jag överlever väl…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

blodtopp
9/2/08, 10:55 AM
#5

#1 Den finns som sockerfri också =)

En annan är rätt PIGG för ovanlighetens skull! Härligt höstlikt väder ute och jag är redo för dagens planer. Studier =)

Ha en underbar dag alla!

chik
9/2/08, 11:00 AM
#6

God Morgon alla munter gökar!!

Ja jag gör inte mycke nytta "mer skada enligt min omgivning"

#4-Jag tycker synd om dig..Lycka till..O du! Bit inte tandläkaren…

 Pierced Tongue Head Banger 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
isnornin
9/2/08, 11:11 AM
#7

Godmorgon i ösregnet!

MVH Isnornin

[trumman]
9/2/08, 11:43 AM
#8

…fick också reda på att min gamla dator är beyond all help = alla bilder på Oet och familjen putts väck, allt jag skrivit på "boken" putts väck, alla info-blad och kursmaterial putts väck, all enormt skön, svårhittad musik putts väck.

Jag är så sabla bitter och arg för detta… men men, kör man inte backups får man skylla sig själv.

Mvh, T
pucko

Lorelai
9/2/08, 12:38 PM
#9

God morgon. eller förmiddag.
Jag har fått lite vila här på förmiddagen, en gåva jag tacksamt tog emot.

Trumman.. jag känner med dig. Det är inte kul när allt det där försvinner. Men ja.. backups. Vilket gör mig llite stressad nu.. Jag har runt 8 gigabyte med bilder och filmer här som jag inte vill förlora. Det är bilder från 2003, när jag hade min första mobilkamera.

måste tömma måste tömma måste tömma - måste hitta skivorna måste hitta skivorna

Tandläkaren.. som att va till frisören oh få håret tvättat.. urskönt. :P

nej ni… var tacksama för de arbeten ni har.. det är faktist värre att inget arbete ha alls. Ansvar för barn på det.. finns trevligare saker som kan få bita ens hjärta.

BiGavia
9/2/08, 12:54 PM
#10

Go' morron….må allas dag bli upplyftande på det ena eller andra sättet. Kysså Kram

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
9/2/08, 8:39 PM
#11

God morgon gott folk. hmm, kväll kanske. ha ha ha

Jag vaknade dagen till ett mindre roligt besked jag åxå, men till lunch dåjag fick veta att jag skulle ta ala elever och infinna mig på en biograf å se Arn 2, ja då blev ju dagen mycke bättre *ler*

Ha en bra kväll

SEV Cool

Upp till toppen
Annons: