Annons:
Etikettallmänt
Läst 778 ggr
BiGavia
8/28/08, 8:17 PM

Afton ord 28 aug..

Ärlighet varar längst…..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
BiGavia
8/28/08, 9:27 PM
#1

…..ljug lite grand så blir det mer spännande , även om sanningen e bäst…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lorelai
8/28/08, 9:59 PM
#2

*haha*
Så sant.. jag ljuger ofta.. jag kallar det för sagor. Den senaste saganjag berättade var för min son om hur folk blir till. Jag berättade sagan om hur man tar en kotta, sätter dit tänsdstickor.. lägger ut den i skogen med ett avckert offer. Så ber man till gudarna att det skall få bli en liten människa av det.
Efter det får man få ut till skogs var dag för att se om det har blivit en människa än.. när det har det skall man ta hem den och man har en bebis! ;D

Det är inte snt.. det är en saga.. roligare än den andra jobbiga versionen att berätta, Som tar längre tid.

Blodeuwedd
8/28/08, 11:46 PM
#3

#2# Hahaha.. ja den hade nog mina barn fixat utan att fnissa ihjäl sej.. jag minns när jag berättade för mina två äldsta att de skulle få ett syskon och jag läste ur en bok hur det gick till.. De sprang fnissande runt i hela huset och fnissade och tramsade så det var inte stor ide att läsa.. *s*  ha ha ha

BiGavia
8/29/08, 1:04 AM
#4

har nog varit för rak mot mina barn. så de blev inge roligt tyvärrSkäms

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
8/29/08, 9:36 AM
#5

"4" när jag berättade så var den yngsta snart tre och den äldsta snart fem..  sen har jag variit rak och genant resten av deras liv.. "men mamma" är ord som ofta hörts ur deras stackars munnar. 

 Skäms

Upp till toppen
Annons: