Annons:
Etikettallmänt
Läst 611 ggr
BranDuir
10/17/08, 8:33 AM

God Morgon 17 Oktober

Mörkt i Oshult, men torrt idag….jobbet kallar!

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Lionadh
10/17/08, 9:53 AM
#1

God morgon alla! Ska strax iväg till min healer och ladda batterierna.

Hur har ni det allihop?

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Waara
10/17/08, 10:13 AM
#2

God Morgon! ^^^tack jag har det bara bra, hur är det själv?

Healing, så skönt!          Fin dag önskar jag er alla!

BiGavia
10/17/08, 10:33 AM
#3

Go'måran. Ska ut idag, ser ut att bli väder för det. Vinterdäcken skulle ha kommit på plats åxå. Å, gräsklippar har väl gjort sitt, ska först se om jag kan få upp poppellöven, innan den åker undan.

Ha en bra dag alla!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
10/17/08, 10:33 AM
#4

God morgon på er.

Anco
10/17/08, 10:38 AM
#5

GodMorgon allihop, här nere är det kyligt, men solen skiner från en vackert blå himmel. En underbar höstdag mao :)

Jag önskar er alla lätta steg på er stig och må solen skina över er.
BlessedBe.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
10/17/08, 11:10 AM
#6

God morgon! Solen lyser minsann här oxå…*L Ska köra sonen till torpet i em så klipper han gräset där sista gången för i år. Blött är det men det skiter han i..*L

Kundvagn och snabeldrake är vad som gäller under dagen. Kvällen tillbringar jag och lillgrabben hos en kär kompis till mig.

Ha en vacker dag i harmoni…Broken

Annons:
Blodeuwedd
10/17/08, 11:41 AM
#7

Godmorgon…
Vaknade med ont i axlarna/skuldrorna undrar om det beror på att jag cyklade med dotra igår?
Nu har jag utfodrat katt, talgoxar och ekorrar samt burit in ved. Solen skiner och kaffet luktar gott.. Kanske dags att räfsa lite löv nu när de flesta fallit.
Hoppas ni får en vacker dag allihop.

neina
10/17/08, 6:39 PM
#8

God dag alla! Här har det varit en härlig dag och Vilja min kise är ovanligt kelen! Kanske för att hon vet att hon ska få komma ut på landet i helgen - eller för att kompensera att hon välte min fotogenlampa så det rann ut fotogen på min byrå och mina saker…

Ha en fortsatt bra dag!

Brokenfether
10/18/08, 1:06 AM
#9

God natt, önskar jag er allihop. Haft en trevlig kväll hos en vän och käkat gott. Nu är jag helt slut så det är bara sängen som lockar…*L

Sov gott..vackra drömmar…Kram Broken

Waara
10/18/08, 2:13 AM
#10

God Natt! önskar alla goda drömmar, oxå vart på tjej träff, haft riktigt trevligt, .. Kram..

Upp till toppen
Annons: