Allmänt

God Morgon 17 Oktober

2008-10-17 08:33 #0 av: BranDuir

Mörkt i Oshult, men torrt idag....jobbet kallar!

May your day be blessed!

Anmäl
2008-10-17 09:53 #1 av: Lionadh

God morgon alla! Ska strax iväg till min healer och ladda batterierna.

Hur har ni det allihop?

Anmäl
2008-10-17 10:13 #2 av: Waara

God Morgon! ^^^tack jag har det bara bra, hur är det själv?

Healing, så skönt!          Fin dag önskar jag er alla!

Anmäl
2008-10-17 10:33 #3 av: BiGavia

Go'måran. Ska ut idag, ser ut att bli väder för det. Vinterdäcken skulle ha kommit på plats åxå. Å, gräsklippar har väl gjort sitt, ska först se om jag kan få upp poppellöven, innan den åker undan.

Ha en bra dag alla!

Anmäl
2008-10-17 10:33 #4 av: Sebastian

God morgon på er.

Anmäl
2008-10-17 10:38 #5 av: Anco

GodMorgon allihop, här nere är det kyligt, men solen skiner från en vackert blå himmel. En underbar höstdag mao :)

Jag önskar er alla lätta steg på er stig och må solen skina över er.
BlessedBe.

Anmäl
2008-10-17 11:10 #6 av: Brokenfether

God morgon! Solen lyser minsann här oxå...*L Ska köra sonen till torpet i em så klipper han gräset där sista gången för i år. Blött är det men det skiter han i..*L

Kundvagn och snabeldrake är vad som gäller under dagen. Kvällen tillbringar jag och lillgrabben hos en kär kompis till mig.

Ha en vacker dag i harmoni...Broken

Anmäl
2008-10-17 11:41 #7 av: Blodeuwedd

Godmorgon...
Vaknade med ont i axlarna/skuldrorna undrar om det beror på att jag cyklade med dotra igår?
Nu har jag utfodrat katt, talgoxar och ekorrar samt burit in ved. Solen skiner och kaffet luktar gott.. Kanske dags att räfsa lite löv nu när de flesta fallit.
Hoppas ni får en vacker dag allihop.

Anmäl
2008-10-17 18:39 #8 av: neina

God dag alla! Här har det varit en härlig dag och Vilja min kise är ovanligt kelen! Kanske för att hon vet att hon ska få komma ut på landet i helgen - eller för att kompensera att hon välte min fotogenlampa så det rann ut fotogen på min byrå och mina saker...

Ha en fortsatt bra dag!

Anmäl
2008-10-18 01:06 #9 av: Brokenfether

God natt, önskar jag er allihop. Haft en trevlig kväll hos en vän och käkat gott. Nu är jag helt slut så det är bara sängen som lockar...*L

Sov gott..vackra drömmar...Kram Broken

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.