Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1090 ggr
BiGavia
9/23/08, 4:10 PM

Kärlekslängtan!

Min själ suktar efter kärlek…mina katter ger mej en hel del. Men är i behov av närhet. Hur är det för er?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Waara
9/23/08, 4:25 PM
#1

Kramar Bigavia,.. min själ suktar alltid efter kärlek, brinner av kärlek.. till alltet, barnen, mannen, vännerna.. Moder jord, Fader sol,..tacksamt älskar jag livet och allt det erbjuder.

  Idag har jag kärleksfullt kramat på träden i skogen, det gav oxå en känsla av närhet & samhörighet..Älskar min skog,.. sa det högt till den idag,.. ristar in små hjärtan i jorden,..
 Bless!//W

BiGavia
9/23/08, 6:57 PM
#2

längtar efter bekräftelser att jag lever.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

maximiljana
9/23/08, 9:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

BiGavia      Här får du en kelgris av mig.    Han kan hjälpa dig att luckra upp i trädgården.      .Han kan sjunga strupsång också.

Du kommer verkligen att få veta att du lever!

Anco
9/23/08, 10:29 PM
#4

#2 Visst lever du sytrami….
Du finns och du är en källa till glädje för oss alla här.

Stooor bamsekram till dig!!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

neina
9/23/08, 11:34 PM
#5

Vet inte vad jag ska säga, men ville bara låta dig veta att jag önskar dig allt gott, allt du behöver, i den form du behöver det! *kram*

BiGavia
9/23/08, 11:42 PM
#6

#3 den du, vore en upplevelse att ha i trädgården…Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Coturnix
9/23/08, 11:53 PM
#7

Kärleksgläntan- det har jag läst varenda gång- Vi behöver beröring det är vad jag känner, och tänker. Och vad är beröring? Så klart olika, för olika människor. Men jag kan vädja, "rör vid mig" ta på mig, så jag känner att jag finns…

BiGavia
9/23/08, 11:57 PM
#8

Javisst. Beröring i Kärleksgläntan…Nån som berör en i hjärtat! Den där " känslan" har inte ord!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: