Annons:
Etikettallmänt
Läst 434 ggr
BranDuir
2008-09-12 07:34

God Morgon 12 september

God morgon…ute är det becksvart….gryningen nalkas så sakteliga …ännu är det frostfritt och lär nog så vara några veckor till…men hösten har kommit med stora kliv och mitt äppelträd är snart tomt på frukt, barn fåglar o getingar har varit snabba! väntar på att päronen skall mogna och bli så där härligt ätmjuka och söta!

May your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
BiGavia
2008-09-12 08:29
#1

Go'morrn.

Låter härligt med frukt utanför knuten.

Må er stig bli givande idag. (även ni som inte har frukt att plocka från egna träd)Glad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Coturnix
2008-09-12 09:38
#2

Godmorgon! Några vinteräpplen finns det kvar i trädet, några päron blev det inte här i år.

isnornin
2008-09-12 09:52
#3

God morgon.

I dag tänder jag ett ljus för min kära mormor som jag saknar overhört!

MVH Isnornin

Anco
2008-09-12 11:25
#4

GodMorgon till er alla. Även här har hösten kommi med stora steg, träden bärjar skifta till höstskrud och luften känns råare än tidigare.

Efter att ha blivit väckt av dotra som missat bussen blev morgonen rätt hektisk när jag fick lov att skjutsa in henne till stan och skolan, men varför sova bort dagen när man kan börja den med ett tigersprång ur sängen för att sedan kasta sig in i bilen :)

Nåja, huvudsaken är att hon hann i tid. Nu kan jag ta det lite lugnt och börja om med dagen i lite makligare takt.

En bra dag till er alla, må era steg bli lätta.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Searchingmoonwolf
2008-09-12 14:48
#5

God eftermiddag. Vill bara önska er en härlig och skön helg. Cool

Lionadh
2008-09-12 17:52
#6

God eftermiddag. Livet i kaos och massor å göra, men… Se,Tungan ute nu är det helg igen..

HURRA! Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Annons:
Upp till toppen
Annons: