Annons:
Etikettallmänt
Läst 510 ggr
BranDuir
11/10/08, 6:50 AM

God Morgon 10 November

God morgonalla vänner, mörkret är kompakt och hunden sover som en stock så jag har inte varit ute ännu..men det regnar säkert…*S*…gårdagen tog jag som en stillsam dag med längesov och allmänt slapp och idag bjuds det på arbete…som vanligt

May your day be blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Farwuq
11/10/08, 8:11 AM
#1

God morgon, jag är trött som…

Vaknade 3:20 och kunde inte somna om.

Skrikandes

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

BiGavia
11/10/08, 8:25 AM
#2

Go'morrn, här regnar det med. Snön har fösvunnit igen?!

BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lionadh
11/10/08, 8:49 AM
#3

Godmorgon! Regnigt och dant, var tog solen vägen? Men igår kväll kunde jag se en vacker måne på himlen… Det närmar sig fullmåne… Den 13 november kl 05.18 CET är månen full.

Så nu kommer lite skjuts i energin igen!

Det gillar jag…

Kram alla på DS!

Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

BiGavia
11/10/08, 9:04 AM
#4

Har redan kännt av den, månen, å de va tidigt, kanske för att den va tam förra gången!Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
11/10/08, 9:45 AM
#5

GodMorgon från ett regnigt och grått Skåne.

#3 Ja igårkväll var det en fantastisk måne med den största halo ring omkring sig som jag har sett.

En fin dag till er alla, BlessedBe.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

neina
11/11/08, 12:49 AM
#6

Hej! Får jag smyga mig in i 'god morgon.tråden' fast det är sent? Vill ju ändå vara med på ett hörn och önska allt gott - när du än läser detta! 

Kom att tänka på kocken på Govindas: han står där dag efter dag, och lägger upp den gudomligt goda maten, och till varje, varendaste person säger han ett "Smaklig måltid!" Och - han menar det helt och fullt, varje gång! Det tycker jag är stort. Tänk att vara så full av äkta önskan om välgång för varje person man möter. 

Jag tar det på fullaste allvar, en välgångsönskning. Jag vet, att det är möjligt att mena det lika mycket varje gång, fastän det upprepas åtskilliga gånger på en dag, på en tråd, i en lunchkö. 

Tänk, vad vi skapar här, när vi glatt erbjuder våra lyckönskningar dag efter dag! 

Floreat!

Annons:
Upp till toppen
Annons: