Annons:
Etikettallmänt
Läst 638 ggr
Anco
2008-11-23 11:39

Dagens glädjeämne 23/11

Dagens glädje är minnena från gårdagskvällen. En mycket trevlig föreställning med god mat och goda vänner. Samt att solen skiner från klarblå himmel idag:)

Önskar alla en bra dag och fortsättning på helgen (det som är kvar av den )

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Lionadh
2008-11-23 12:17
#1

Glädjen idag kommer av solen! Fader Sol lyser med sin strålande prakt över snövita tak och träd. Ska snart ut och promenera och ta en tur förbi en julmarknad i Hindås.

Men det var stormvarning klass 2 på ostkusten? Se upp för fallande träd, vänner. Det skulle visst vara som värst runt midnatt.

Sen kommer mildare väder, så passa på och njut av det vintriga…

Ha en fin söndag!

Kram! Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

SEViking
2008-11-23 14:31
#2

God middag gott folk

Dagens glädje är att jag fick sova ut

Önskar er alla en underbar dag

SEV Tungan ute

aris-eile
2008-11-23 16:30
#3

<3 kort sagt

neina
2008-11-23 22:07
#4

God kväll här i stugan / skogen / slottet / stencirkeln… Eller på stigen kanske?

Dagens glädjeämne har varit att öva och planera inför irlandsresan. 

Kölden biter precis överallt idag! Ingen kommer undan. Om det är så här redan, hur blir det senare i vinter? Försöker bli vän med kylan, eller i alla fall låta bli att vara frustrerad.

Hoppas ni alla haft en skön helg!

Waara
2008-11-23 22:36
#5

Snö.. snöstorm.. kallt här med.. brrr.,, Hoppas alla här mår bra o haft en trevlig helg!

neina
2008-11-24 00:06
#6

Ville också nämna bland dagens händelser att jag letar efter artiklar, eller potentiellt intressant trådinnehåll. Några förslag? Det kom några förslag på tråden jag startade (om "vad du vill ha") men jag erkänner att jag inte är kompetent nog att hitta material till alla förslag där. Däremot hoppas jag fortfarande att de som gav förslag kan tänka sig att starta en tråd? 

I alla fall: tips är varmt välkomna, på vad som kan vara av intresse att leta fram. 

Floreat!

Annons:
Upp till toppen
Annons: