Annons:
Etikettallmänt
Läst 647 ggr
BranDuir
2008-12-08 04:59

God Morgon 8 december

morgon och morgon…ute råder svartan natt…men likväl är det morgon för den här…arbetet kallar…morgonkaffet doftar lite mindre gott idag…kanske för att det är lite för tidigt och att sängvärmen ännu inte släppt sitt grepp om min lekamen…

May your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
BiGavia
2008-12-08 08:26
#1

Morrn.. de va till att göra tidig morgon BD.

Här är det inte fullt så kallt idag -20.

Ser fram mot dagen, undrar vad den ska bjuda på?

BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2008-12-08 10:01
#2

GodMorgon… ja det var en okristlig tid att kliva upp på, du har mitt medlidande.

Här förs det på igårkväll, men nu ligger det runt 0:an och vi har en dimma som gör att man inte ser någonting nästan.

Skönt att du inte har sååå kallt idag BiG, haha.

Ännu ligger dagen framför mig… vi får se vad den bjuder på :)

BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
2008-12-08 10:50
#3

Ja hua BD.. så där dags ska man väl ändå ligga och mysa och pysa i en varm säng under ett varmt täcke, drömmandes goa varma drömmar. ;)
*lider lite med dej*

Annars är det god morgon här. Elden sprakar i spisen och jag ska ut på en morgonpromenad. sen ska det fyllas på mat åt småfåglarna och ekorrarna.
Igår när jag matade fåglar så kom det en svartmes och satte sej två dm från mej när jag fyllde på matarna. Den blev nog lika förvånad som jag för den satt bara där och tittade på mej innan den flög iväg i full fart.

Ha en härlig dag nu alla.. Kramar

Brokenfether
2008-12-08 14:33
#4

God Middag!

Ni verkar vara på ett tjusigt humör idag folks..*L Trevligt..Glad

Samma väder som igår och i förrgår och i förr….Obestämd Änderna kvackar för fullt i ån här ute…kanske hittat nån kvicksilver fylld fisk att slåss om..*L

Skulle vilja sätta upp en talgboll utanför fönstret så jag oxå fick se lite söta småfåglar, men jag vet att då åker blomkrukorna i golvet pga kattorna…köpa häftmassa kanske och limma fast dom i karmen…Foten i munnen Skulle ju vara perfekt läge att sitta på insidan och fotografera dom..

Käk och promenad väntar….Carpe Diem…(hatar det uttrycket) *S

Anco
2008-12-08 15:16
#5

Hallå Broken syster… Visst är vi på tjusigt humör… kan man annat när vädret är grått,grått och lite grått ? Då måste man ju göra vad man kan för att lysa upp det hela, eller hur!

Själv sitter jag med eftermiddagskaffet och avnjuter det efter en timme i dimmig gammelskog med hästen. Åhhh… det var så skönt. Vi pustade och frustade bägge två av ren glädje att komma ut Skrattande

Häfta fast katterna eller blomkrukorna??? *ser framför mig hur Broken limmar fast katterna på brädan och sedan sitter klistrad själv för att fota pippifåglar* ASG

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2008-12-08 15:17
#6

Målar, maålar  målar…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Waara
2008-12-08 16:05
#7

God dagens!

jasså,.. Broken det säger du..? vad tänkte du göra åt det då..?

Här står jag i full färd med att skriva på mina väggar, i fet kursiv stil..

*Carpe diem, quam minimum credula postero*

Ja, härligt.. ni verkar glada idag vänner! ni målar, eldar, jobbar, promenerar & rider…. mys.. jag.. jag bara.. gör ingenting, ska drejja ikväll :)

Carpe diem ;) Bless!//W

Brokenfether
2008-12-08 16:56
#8

#7 Du…din spjuver..vad jag ska göra åt det? Hehehe…kommer å hälsar på på sommarn så vi kan sitta ute så jag slipper se det…Skrikandes Växla den du…Kyss

Waara
2008-12-08 17:01
#9

#8 Kan jag väl! ;).. till sommaren har du ändrat uppfattning..? jodå.

Brokenfether
2008-12-09 02:00
#10

#9 Ha! Cool *mumlar*

Upp till toppen
Annons: