Annons:
Etikettallmänt
Läst 776 ggr
Anco
10/30/08, 9:51 AM

God Morgon 30/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon från ett frostnupet Skåne. Så har då nästan hela oktober också gått och det är inte mycket kvar av detta året.

Inte utan att man börjar sammanfatta året lite smått, det börjar bli lite mer eftertänksamhet och lite lugnare tempo, inte bara i naturen. Många får nog en välbehövlig vila nu en liten stund innan allt julstök ska ta sin början.

Kram och en dag med ljusa tankar till er alla. Bless your day.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Airamya
10/30/08, 9:57 AM
#1

Åh, vilken vacker bild!

God morgon, även här har Kung Bore vandrat förbi inatt, det är isbark på min altan för första gången i år.

Det enda jag vill idag är att kura ihop mig framför öppna spisen med en bra bok men tyvärr måste jag nog hugga tag i bokföring och annat… Brasa får det bli till kvällen.

Namaskar

BiGavia
10/30/08, 10:15 AM
#2

God Morgon vackra vänner.

Här ligger frosten vit på mark å byggnader…har nu gjort så en tid.

Må värmen från järnspisen min, sprida sej i era själar.

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
10/30/08, 10:22 AM
#3

GodMorgon från ett frostvitt Oshult…termometern har varit nere på -5.8 grader i natt…lite tidigt i oktober…men det bådar på en rejäl vinter som det ju förutspåtts…och nu slipper vi ju klippa gräset mer…*S*…

Rimtursarna har gjort sitt jobb väl att stänga av tillväxten där…må alla grässtrån vila skönt till nästa vår!

May your day be blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
10/30/08, 10:26 AM
#4

#3 -5.8… brrr vi hade -3.5, det tyckte jag var mycket här här dags på året. Du ska då alltid vara värst, haha.

Håller med om att vi slipper klippa gräs något mer, det tackar vi för :) Några av mina ringblomor har fortfarande trotsat frosten och står gula och stolta i rabatterna. Underbart att se så stark livsvilja!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lionadh
10/30/08, 10:48 AM
#5

God morgon från Göteborg. Yr och nyvaken vet jag inte nåt, men himlen är grå och vädret lovar snö. På med däcken!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Waara
10/30/08, 11:03 AM
#6

God Morgon.. frost, kallt friskt & skönt! ha en fin dag.

Annons:
Brokenfether
10/30/08, 3:55 PM
#7

God eftermiddag! Traskat runt i skogen en stund och det är bitande kallt i fingrarna och kinderna. Friskt, jo men visst…*L Geggiga stigar och lätt duggregn…pyton väder. Efter en varm dusch, ska denne nu krypa ner en sväng i den varma sängen och dra täckena högt upp till öronen…dagens projekt får snällt vänta tills jag siestat klart! Cool

Hoppas er dag varit trevlig och kvällen blir likaså..Kram

neina
10/30/08, 10:52 PM
#8

Hej så här på kvällen! 

Jo, nu är det kallt så det känns. Då är det bra att ha en stor lurv att krypa ihop med… katten så klart! Flört 

Längtar till imorgon, då ska vi fira!

Upp till toppen
Annons: