Annons:
Etikettallmänt
Läst 660 ggr
BranDuir
12/11/08, 8:23 AM

God Morgon 11/12

Godmorgon från ett månbelyst Oshult, Gammelmor Måne, strålade på mig genom förnstret innan uppstigning….ute kylan rår….7 minus här….motsvarar 20 i Norrlands inland…och nån grad till droppar det nog innan gryningen…hurrv…

May Your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Anco
12/11/08, 11:41 AM
#1

God Förmiddag, här har det inte varit sååå kallt inatt. -3 landade termometern på som lägst, men halt är det.

Haft sovmorgon idag, det var välbehövligt och skönt. Det värsta är att dagen känns så kort.

En fin dag till er alla, spring nu inte och halka omkull någon av er :)

BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/11/08, 2:27 PM
#2

God Middag!

Otroligt! Vädret är konstant lika här alla dagar…mulet och grått. Tänker ta en riktigt lång promenad med hunden här strax och sen blir det städa och koka knäck. Bullbaket lämnar jag till morgondagen när lillpojken kommer så han kan vara med..*L

Glad och harmonisk dag önskar jag till er allihop…Glad

Blodeuwedd
12/11/08, 5:44 PM
#3

Ja.. eh… nu är det väl inte rätt tid att säga godmorgon..
så.. jag säger God eftermiddag i stället..

Blev tvungen att lägga in ett nytt virusprogram eftersom iFokus hela tiden försökte kapa min dator.. och nu funkar allt som det ska. :)

Hoppas ni inte snöat bort. Jag har fått en del i dag.. snöat hela dagen men det har inte vräkt ner.

Broken.. hörrö.. koka knäck redan?? Då hinner du ju äta upp den innan jul.. ;)

Brokenfether
12/11/08, 7:18 PM
#4

#3 BW…Jo…risken finns att den tar slut *L Om jag är smart (e jag ju) så gömmer jag undan halva satsen på vinden..hehe

Nu är det exakt +-0 här…sååå snöfalls Bore..vad väntar du på..Skrikandes

Ancooooooo…..Tack för julkortet, det kom igår i lådan…jätte trevligt Skrattande Jag skickar inte mina ännu, men lagom till jul..Flört

Anco
12/12/08, 12:21 AM
#5

Här har det börjat snöa för någon timme sedan, var ute och körde bil…. inte kul, men snön är vacker. Hoppas den får ligga ett tag nu.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Upp till toppen
Annons: