Annons:
Etikettallmänt
Läst 918 ggr
Lionadh
2008-11-20 08:57

Dagens Glädjeämne 20/11

Glädjen idag är  - ett läkarbesök! Jag ska på kontroll efter en operation jag gjorde i slutet på september, se hur mycket jag gått ner och hur mina värden ligger. Kunna ställa en massa frågor som snurrar i skallen.

Annars är det mesta som det brukar. Jobbar ikväll och ser längtansfullt fram emot helgen.

Hur har ni andra på DS det med livets små glädjeämnen? Glad

Och till neina säger jag väl ett - hej, neina!Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Annons:
aris-eile
2008-11-20 09:52
#1

Dagens glädjeämne är att få se skratten i barnen på kalaset. Det kommer göra stressen värd, av att ha en massa barn och en del föräldrar i närheten.

En annan glädje är längtan… Det är skönt att längta efter den man håller kär. Tungt att sakna - glad att längta.

//

Anco
2008-11-20 10:27
#2

Dagens glädje är att jag fått sova ordentligt inatt, utan att värken gjort sig påmind. Glädjande nog skiner solen från en himmel som inte är helt grå.

#0 Så härligt att operationen gick bra och reslutatet varit positivt !

#1 Visst är längtan efter en kär, glädjande nog, när man vet att man snart kommer att ses igen :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Jodrena
2008-11-20 18:02
#3

Oj! är det redan 20:e ? wää, och så ska man försöka glädjas också. okej, jag är glad att jag har ett hem fortfarande, får se hur länge det håller i sig om det verkligen redan är den 20:e idag. Jag är glad att jag har det varmt om fötterna och att jag har flera ställen att "ta vägen nånstans" om jag inte skulle ha ett hem själv.

neina
2008-11-21 00:14
#4

Hej hejeli hej hej,

mysigt att titta in här, äntligen. det har varit en lång dag… Dagens glädjeämne är att jag överlevde dagen!! 

Längtar tills vi ses igen och jag kanske har lite roligare saker att berätta!

Floreat!

Upp till toppen
Annons: