Annons:
Etikettallmänt
Läst 597 ggr
BranDuir
2008-12-18 19:40

God Kväll 18/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goderafton i forumet….tystnade har varit tämligen massiv här idag ser jag….julstressen härjar månne bland medlemmarna idag…:-)

May Your Night be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
BiGavia
2008-12-18 19:57
#1

Go'kväll, nä ingen stress här, njuter av din fina gran!

Jag har ingen! Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2008-12-18 21:15
#2

Godkväll… stressad ? Nej…. bara oinspirerad inför allt just nu Rynkar på näsan

Snygg gran!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

SEViking
2008-12-18 21:44
#3

Gokväll gott folk.

Jag har inte en enda julpinal hemma ännu, pinar mig genom dagarna med att gymnastisera tummmen å handleden till svetten lackar, å den lackar inte av konditionsbrist, den lackar av outhärdlig smärta.

Men, bara två dagar å jag har redan fått tummen att börja röra sig ca 5%.

Så detta är hur jul å nyårshelgerna ser ut hos SEV, 5-10 ggr om dagen ska jag öva tummen tills jag inte orkar längre. Kul va?

Så ni som inte gillar mig får en trevlig helg i vetskapen om att jag lider pin 5-10 ggr om dagen i minst en månad. ha ha ha, "den enes bröd, den andres död" ha ha ha, "alltid glädjer det någon". ha ha ha. å så vidare.

Ha en trevlig kväll

SEV Cool

Anco
2008-12-18 21:52
#4

#3 Vi som gillar dig då??? Får vi en trevlig helg i vetskap om att du kommer att bli bättre i tummen och att smärtan kanske kommer att ge med sig??

I vilket fall som helst…. en trevlig helg till dig.Glad

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

SEViking
2008-12-18 22:15
#5

#4

Rätt av dig, det är ju slutresultatet som håller igång en. I vilket fall det slutresultat som jag hoppas på.

men… Jag sades att det skulle bli bra efter OP, inte en själ berättade för mig att jag skulle genomgå detta åxå, så då denna pers är över så kommer väl nästa överraskning. ha ha ha.

Tack

SEV Cool

BiGavia
2008-12-18 22:19
#6

Så, gipset borta, å bara att träna!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Blodeuwedd
2008-12-18 22:54
#7

Ingen julstress här. :)
Jag funderade faktiskt över, varför städa före jul?
Det är ju efteråt som det behöver städas..
Julklapparna inslagna, julgranen hämtas inte förns på tisdag för att kläs på kvällen.
Annars är det bara skinkan som ska kokas och knäcken.

Det är väl ingen som önskar dej pina SEV..  du kunde ju tom få hjälp om du trodde på det. ;)

SEViking
2008-12-18 23:02
#8

#7

Jag har den hjälp jag kan få, å vissa saker finns det en mening att man skall genomgå.

SEV Cool

neina
2008-12-19 02:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Har saknat er! Kom hem igår vid 18-tiden, sjönk ner i soffan och somnade… Blev buren till sängen, sov mera, fortsatte sova. Inget internet den kvällen. 

Såg på Hogfather ikväll till sent, har någon här sett den? Rekommenderas varmt! Det är en film som handlar om 'julen' i en annan värld, full av djup filosofi om mänskligheten, humor och underfundighet. Framför allt så är den fullständigt hednisk Skrattande

Här en ljusbild:

BiGavia
2008-12-19 02:24
#10

Jo, jag har sett Hogfather, den e faktiskt riktigt bra!

Annars tycker jag om riktigt romantiska julfilmer!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: