Annons:
Etikettallmänt
Läst 458 ggr
BranDuir
11/21/08, 6:44 AM

God Morgon 21 November

Snön har fallit lite lätt i natt och pudrat Oshult vitt…dags att gå till jobbet nu…Må DIN dag vara signad

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Farwuq
11/21/08, 7:30 AM
#1

God morgon.

Här i djupa södern är det +2,4°C. vi hade en attack med hagel i går vid 16:00 annars är det de vanliga dystra höstfärgerna här.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Searchingmoonwolf
11/21/08, 7:39 AM
#2

Go morron.

Här är det mer eller mindre snö som gäller i alla dess former.

Ha en skön dag!

Coturnix
11/21/08, 8:55 AM
#3

God morgon! Jag läser Oshult och kom att tänka på Möcklehult och därmed Peter Nilson, nog meningen att jag ska läsa solvindar igen…

Även här på Vätterns västra sida är marken pudrad med snö.

Härlig dag alla!

Lionadh
11/21/08, 9:32 AM
#4

Godmorgon!

Även i Götet är marken vitpudrad även om gröna strån sticker upp här och där. Vad ljust det blir! Vintern är vacker trots allt…

Läkarbesköet gick fint, jag är nu 13 cm kortare runt midjan och jag har gått ner 18 kg. Yippe! Mitt glädjeämne…Skrattande

Önskar er alla en fin fredag!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

aris-eile
11/21/08, 9:33 AM
#5

Ja, här är det mycket snö, jag förbereder mig inför min hemfärd till norr idag.

Skall åter få andas in den goda jämtlandsluften en stund, det får främst stå som mål för dagen.

Vidare har sakerna utvecklat sig en aning åt det rätta hållet för mig, den sista tiden, och min första tanke denna morgon kretsade kring just dessa tu saker. På att åka hem och på mitt hjärtas saknad.

Sedan kom jag på vad glad jag skall vara för att jag får träffa mina små om en dryg vecka igen…

//

peace

Anco
11/21/08, 9:46 AM
#6

GodMorgon, även här har det kommit lite pudersnö, inte så mycket att det täcker marken, men det syns. Bättre än gårdagen som innehöll de flesta väder…. sol, åska, ösregn och kolsvarta moln på dagen för att sedan till kvällen frysa på. Omväxlande ;)

BD… må även DIN dag vara signad och må du vara lätt i sinnet:)

Till alla en härlig och fin dag med lätt hjärta och lätta steg.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Airamya
11/21/08, 10:06 AM
#7

God Morgon :) Även här i Kinna har vi idag snö, för första gången i år. Härligt :) Om några timmar susar jag söderut dock, hela vägen till Skåne… ska tillbringa helgen i Trolleholm med en bunt glada häxor Glad

May the Force be with you Flört

Anco
11/21/08, 10:25 AM
#8

#7 Ursäkta en kanske dum fråga :) vad är det för speciellt på Trolleholm? Är det på slottet ni ska vara?

*frågvis skånebo*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Airamya
11/21/08, 11:47 AM
#9

#8 Det är väl ingen dum fråga, högst berättigad tycker jag :D

Vi ska inte vara på slottet (vad jag vet… *s*) utan hos en god vän som bor där. Hon har öppnat sina dörrar för att släppa in 'Häxorna kring det runda bordet' över helgen. Med hjälp av vin, trummor och sång ska vi utforska mysterierna inom Hexualismen tillsammans Flört Studier i hexologi så att säga… Det ska bli mycket trevligt :)

neina
11/21/08, 4:48 PM
#10

God eftermiddag kära ni!

Mysigt att 'lyssna' på småpratet här :)

Önskar er en skön fredagskväll, och vi ses kanske här lite i helgen! (fast jag tycker det ligger mycket i det trumman skriver på en annan tråd, att ibland behöver man mer få utlopp genom handling, genom att ut och göra! det blir nog lite ut i skogen för min del i helgen!)

Jodrena
11/21/08, 5:04 PM
#11

Ja se, dagen blev ju riktigt mysig trots nattens hårda arbete och vad som kändes som ett misslyckande :)

Himmel talar om vinter, men det gör Mark också, så de är nog i god balans nu. Kanske borde man också se över livet för att finna balans även i sig själv ikväll, ja. Kvällens arbete blir nog inte lika tungt att hantera som gårdagens :)

Upp till toppen
Annons: