Annons:
Etikettallmänt
Läst 906 ggr
Anco
12/6/08, 10:50 AM

God Morgon 6 December

God Morgon från ett grått och disigt Skåne NO, all den vackra snön som föll i förrgår är helt borta och gräsmattorna lyser åter gröna.

En lördagsmorgon så mörk och slö
Utanför fönstret har det varit tö

Sovmorgon kan man ju glömma
Med katter som på morgon är kärleksömma

En god dag jag er alla önskar

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
BiGavia
12/6/08, 11:46 AM
#1

Här e skalan vit/grå idag. Katterna stoppade om mej i natt, så jag har sovit under hård koll.

Inget oknytt har stört min sömn.

BB

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Jodrena
12/6/08, 11:50 AM
#2

Hm, låter faktiskt mysigt det där trots att sovmorgonen faller bort, att vakna till kurrande pälsbollar som vill bli älskade. Katter vinner nog i tävlingen om gosighet bland våra bepälsade vänner.

Min bepälsade vän ligger där på golvet bredvid mig och väntar på att få sig ännu en promenad i dimman som visst inte vill lätta sedan den föll igår. Men jag tror bestämt att den inte kommer tynga ner min dag nämnvärt :) dagen blir nog god, både för mig och er andra!

BranDuir
12/6/08, 12:54 PM
#3

Blyertsgrått och vintergrönt…kaffedoft och morgonslött…långnattssömn och sovmorgonsstelt…en god Morgon (nåja) önskar jag er alla

May Your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Brokenfether
12/6/08, 1:44 PM
#4

God middag!

November väder i december…alá blött och trist. Jag längtar till januari…

Glädjande idag är att jag fått ytterligare adresser att skicka julkort till…det tycker Broken är roligt..*L

För övrigt är det dax för att klippa kaninen igen…tänk om ens eget hår kunde växa lika snabbt..Obestämd

En skön lördag hoppas jag ni får…Broken

Farwuq
12/6/08, 1:49 PM
#5

Här i Skåne SV är det milt och grått, jag är nöjd tills vidare det kunde ha varit mycket värre.

Nu har vi bara 15 dagar till midvintersolståndet.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Waara
12/6/08, 1:57 PM
#6

#5 15 dagar kvar bara,, :) vad tiden susar fort..

Önskar er en fortsatt skön helg!.. vill oxå önska de vänner, ni vet.. från djupet av mitt hjärta..allt det där..& hoppas.. tack för att ni är ni.

#4 Broken, lycka till med trimmet idag och vad fint ditt fönster är… såg det i gårdagens morgon tråd, mysigt.

Kramar!

Annons:
Brokenfether
12/6/08, 2:05 PM
#7

#6 Tackar Waara,rara…*L Tänk vad lite ris, ljusslinga och förlängningssladd kan göra…*S

Kaninskrutten sitter så still och mår när jag klipper den så det blir hur bra som helst..*L

Tack för att jag får vara din vän gumman…önskar dej allt mys du kan få..Kramar om

BiGavia
12/6/08, 2:49 PM
#8

Sparken gick som den raket, fulllastad med varor från affären.

Vilket före!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
12/6/08, 2:53 PM
#9

#8 Haha…va kul det låter…köra spark. Gud vad jag saknar en riktig vinter. Var det nerförsbacke BiG..*S Du har väl handbroms på sparken va?..och ringklocka Skrattande

BiGavia
12/6/08, 2:56 PM
#10

Nä, de e inte så mycke uppför eller nerför, handbroms!! huvudskakning…men FOTbroms, nickar!Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
12/6/08, 3:10 PM
#11

God middag gott folk

Här i Timrå snöar det på, och har så gjort nåra dagar. Men de e inte så kallt ännu, vandrar ett par grader kring nollan.

Önskar er alla en underbar Lördag

SEV Oskyldig

Brokenfether
12/6/08, 3:42 PM
#12

#10 Är det fler än du som åker spark där uppe? Tänk ett helt samhälle sparkar omkring…inga avgaser..*L

#11 Well…pickabooo Örnen…trevligt att se dig titta fram ur nästet. Åker du oxå spark kanske? Cool Hoppas lilla tummen mår bra…Flört

Blodeuwedd
12/6/08, 4:05 PM
#13

Gäääsp.. vilket trist väder det är här.. mörkt innan det ens hunnit ljusna.. Snöat hela dagen men är plasksnö.. Jag känner för att snooooza i soffan..

Min spark är trasig.. en stor son skulle nödvändigtvis åka fort utför en backe och när det blev stop mot en sten så .. ja.. han liksom flög över sparken och krossade den under sej på nåt vis *muttrar* ungar

Annons:
BiGavia
12/6/08, 4:12 PM
#14

Jo, vi e flera som sparkar runt, så länge kommunen inte sandar allt för mycket!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
12/6/08, 4:48 PM
#15

#12

Nä ingen spark här. Tummen e som den e, värker som fan om ja anstränger handen det minsta. Så att snyta sig e ingen hit, he he.

Ha de bra du me

SEV Tungan ute

Brokenfether
12/6/08, 4:58 PM
#16

#13 Ja ungar…ibland är dom jättestora och ibland pyttesmå…*S och ofta vid fel tillfälle..*nickar*

#14 Tjusigt med en liten lykta på handtaget om du sparkar på kvällen…nästan som häst o vagn ju..*GS

#15..Meen…aj aj då…snyter du dej med vänstran..*ASG Hörde en fågel kvittra att du var högerhänt…och snyta…jo,jo…eller du mena kanske…snyyyyta..Skäms

Ha det gottit…Kram

Anco
12/6/08, 5:03 PM
#17

Då kan vi ju åka upp tillBiG och låta henne skjutsa oss på sparkenFlört, nästan lika bra som häst o vagn…. *L*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 5:05 PM
#18

#17 Visst…enda skillnaden är att här springer märren bakom..hahahaha

SEViking
12/6/08, 5:09 PM
#19

#16 Jag använder båda händerna, för ja har så stor näsa. ha ha ha. Nä, ja har inte lärt med att vara så cool å snyta me en hand.

SEV Cool

BiGavia
12/6/08, 5:10 PM
#20

Kom ni alle samman, men vem som skjutsar vem, det var den stora frågan?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Brokenfether
12/6/08, 5:12 PM
#21

#19 HAHAHAHA..lika go som vanligt du Örnen…ta hjälp med domkraften om du blir trötter i högran…Skrattande eller bara blås rätt ut…Guld i mun Flört

BiGavia
12/6/08, 5:14 PM
#22

Stor näsa???

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
12/6/08, 5:16 PM
#23

#22 Hmmm….det reagera jag oxå på..tror han döljer något för oss…TystObestämdSkrattande

SEViking
12/6/08, 5:18 PM
#24

#21

Domkraften har frusi fast i backen, så det sprack. Visst, frusta rätt ut går ju bra, kommer du å städar här sen då? KOmmer ju se ut som värsta S:t Bernhardshunden kuta runt här.

Nä, det får duga som de e, ja får lida pin för å va fin, gammalt djungelordspråk väl.

SEV Oskyldig

BiGavia
12/6/08, 5:18 PM
#25

Förtrollning-lovespell??? Hmmm näbb stor, näsa utan klor  gåtorna e många å svåra att fånga!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
12/6/08, 5:23 PM
#26

#24 St Bernhardshunden…hahaha…kanske bättre att du drar upp eländet bakvägen och skickar ut det som en luska…för spotta kan du väl..*GS Jag har sett hur det ser ut efter en St Berhards framfart…min kompis hade en sån en gång…det glänste snyggt på väggarna det…*ulk* Jag bor ju så långt ifrån…du vet..men annars så hade jag gärnat tittat på dej och dina pina över en kopp..*S

Brokenfether
12/6/08, 5:24 PM
#27

#25 Nu e Kristina Di leva igång igen här…Oskyldig ASG

Annons:
SEViking
12/6/08, 5:25 PM
#28

#26

Jo, ett X hade en sån, så ja vet, kanske därför jag drog liknelsen

SEV Oskyldig

Brokenfether
12/6/08, 5:32 PM
#29

Nu har Broken skojat klart, måste sätta fart…hunden den vill ut och gå, nosa,skutta och en sjua slå.

Ha det så trevligt ikväll alla..Kram på er hela bunten..Flört

BiGavia
12/6/08, 5:34 PM
#30

Kram Broken, kul att slänga käft!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
12/6/08, 5:36 PM
#31

#30 Alltid till din tjänst! Oskyldig KramFlört

Blodeuwedd
12/6/08, 6:37 PM
#32

*skrattar lite i förbifarten*

#kul att slänga käft#

bäst man aktar sej så man inte får en käft i ögat så som ni kastar omkring er.. hahahaha

Brokenfether
12/6/08, 7:12 PM
#33

#32 Ingen fara BW..sitter inte med afroamerikanska läppar här inte..Oskyldig och inte har jag blitt så gammal så dom hänger till hakan heller…hahahha..

Brokenfether
12/6/08, 8:43 PM
#34

Suttit här och lyssnat högt på Oh Helga Natt med Celin Dion, Mariah Carey,Tommy Körberg..mfl…och naturligtvis sjunger jag med…hux flux känner jag hur det luktar bränt..Obestämd jo då hade jag tappat glöden från den förb…hemmarullade ciggen rakt på min tröja..Foten i munnen så texten blev i stället Oh Heeeeelgaaaa…helveteeees jävlaaaaar….Förvånad och ett snyggt hål i tröjan på det!

Var e ni alla goa folk…hooo hooo Glad

Annons:
Anco
12/6/08, 8:44 PM
#35

Men Broken… så du gör!!!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Anco
12/6/08, 8:45 PM
#36

Var försiktigt!!! Inte ska du bränna upp tröjan heller!!!
Det är MYCKET dumt!!!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 8:46 PM
#37

#35 Japp…så går det när man ska roa sig själv..Skrattande åt fanders med andra ord..*L

Anco
12/6/08, 8:48 PM
#38

Trodde att du hade glöd tillräckligt utan att behöva skapa en extra  *ASG*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 8:51 PM
#39

#38 Hos mig tänder man alltid minst 2 ggr…Skäms hahahahaha

Anco
12/6/08, 8:54 PM
#40

Tungan uteSkrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 8:57 PM
#41

#40 Ser att den meningen fes in ordentligt! Hahaha…dutti Anco..än har du grå kvar…*GS

Annons:
Brokenfether
12/6/08, 9:06 PM
#42

Gissa denna Anco..Vad är det som har 2 blå fläckar…troligtvis ca 1.65 långt…andas som en blåsbälg…och puttar en stol framför sig…förvirrad, men glad och gillar kosmos? Cool

Anco
12/6/08, 9:09 PM
#43

BiGavia som kör sparken med dig på !!!!

Hur lätt var inte den syster yster?

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 9:18 PM
#44

#43 FEL!!! Cool

Anco
12/6/08, 9:22 PM
#45

Då vet jag int….

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 9:23 PM
#46

Det är BiG som kör OSS på spark….det är noga med detaljerna ser du..Foten i munnen

BiGavia
12/6/08, 9:24 PM
#47

hahaha, måtte skratt på mej!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
12/6/08, 9:34 PM
#48

Får väl låna nårgra hundar som ger mej draghjälp!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Anco
12/6/08, 9:44 PM
#49

Vill du gör det syster av Nordan

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
12/6/08, 11:00 PM
#50

#48 Mån tro va…hahaha…Nu säger jag gonatt till er och sov gott med drömmar som gör er lyckliga…Kramar till dom som vill och behöver…

BiGavia
12/7/08, 8:58 AM
#51

Idag tror jag vill håller oss inomhus, -25, Sparken går trögt i kylan, Kanske valla den med nån slags magi!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: