Annons:
Etikettallmänt
Läst 598 ggr
Anco
2008-12-02 09:00

God Morgon 2/12

GodMorgon, här ligger mörket som en mantel över allt ännu, regnet har vräkt ner hela natten.

En tanke sänds till alla som osjälviskt ställer upp och hjälper, tar hand om eller bara är till hands. Det är tur att det finns sådana människor. (Tänker bl a på Broken och hennes nya katt)

En fin dag önskas er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Brokenfether
2008-12-02 12:54
#1

Godmiddag!

Ösregn och dystert ute, men inne är det destu mera livat..*S Nya kattungen gör allt för att bli polare med djuren här och får ett fräsande, morrande och gurglande till svar…ja t.o.m. en liten lusing i förbi farten av mina 2 honkatter. Det är dock lite mindre fräs idag och mera luktande på varann..*L Min sheltie hund försöker hela tiden springa emellan och medla, vallhund som han är..*S Har döpt om nya katten till Pysen istället…passar han bättre. Har fått täcka över kaninburen för Lille Pysen låg ovanpå och stack ner tassen genom gallret och försökte få tag på kaninen..hahaha…såg för dumt ut.

Ska ta ett foto sen så ni får se hur fin han är.

Ska hälsa till er alla från Waara och till mig själv oxå sa hon..*S hon hinner inte med iFokus idag i sin stressade julrusch…men önskar er en underbar dag.

Var rädda om er och varann…fin dag till er alla..Broken

aris-eile
2008-12-02 13:27
#2

Ja.. ha en trevlig tisdag, alla… Det önskar jag er iallafall.

SEViking
2008-12-02 15:19
#3

God middag gott folk

Dagen blev bra då jag idag tog bort stygnen och fick nytt klipulver (gips). Åså fick jag se såren, 13 stygn på utsidan, å såren har läkt bra, så gott är det med detta. Tummen ser lite konstig ut tycker jag, men de e nog som det ska vara sa läkaren.

Så, allting gott alltså, ett glädjeämne gott nog.

Önskar alla en bra dag

SEV

Anco
2008-12-02 19:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Det verkar ialla fall gå åt rätt håll med tummen. Måste vara glädjande för dig. Vi får hålla tummarna att det fortsätter att läka som det ska !!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
2008-12-02 20:36
#5

Å jag ska få kattungar.. :) Två små vita sötnosar om allt går bra.. de är färdiga i februari…

BiGavia
2008-12-02 20:42
#6

Vita katter, Långhårig!?Oskyldig( ta det lungt nu du har 3 katter BiG)

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Blodeuwedd
2008-12-02 22:27
#7

#6 nää inte långhåriga.. :) vanliga vita korthåriga.. ååå det ska bli så mysigt och jag hoppas att jag inte får galningar..

BiGavia
2008-12-02 22:35
#8

suck! Vilken tur för mej.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
2008-12-03 00:04
#9

BiG de är redan födda.. jag drömde ju i veckan som var att jag skaffade två katter och att den ena var vit.. när sedan dotra berättade att hennes kompis' katt fått ungar natten mellan lördag/söndag och att de var vita så var jag ju så korkad att jag åkte och tittade på dem. SUCK!!!
Ett råd… titta aldrig på kattungar om du inte vill ta hem nån.. hm..

Spänningen är nu hur gammelAlice ska ta det..

Upp till toppen
Annons: