Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 578 ggr
ANNIA
12/6/08, 1:43 AM

Spöken svt2 ons

Lagt in detta på ÖN men med tanke på vad som står i info på svts sida så lägger jag in en kopia av det inlägget här.

Kommer ett tv-program på svt 2 på onsdag 20.30-21.00 Det är anaconda som har gjort ett program. Klistrar in vad som står på svt:s sida.

20.30 Anaconda
Spöken. Finns det övernaturliga fenomen? Vi möter Adam Tensta som tror på spöken och får veta vad en shaman egentligen gör. Bengt af Klintberg berättar historien om Silvertåget och Nassim letar döda skottar i katakomberna.

Även 15/12 i SVT1, 17/12 i SVT1.

Dom visade en liten trailer på tv och enligt den trailern så ska dom besöka edingburgh i skottland där vara på ett ställe som heter mary kings cross. Men det är ju inte enbart det enligt deras info.

Annons:
Anco
12/6/08, 11:09 AM
#1

Det låter som om det skulle kunna vara lite intressant, undrar bara hur dom ska hinna med allt det där på bara 30 min :)

Silvertåget är en välkänd historia i Stockholms tunnelbana.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

ANNIA
12/6/08, 4:00 PM
#2

Jag blev att undra samma sak när jag såg info på svt för där stod mer än vad som visades i trailern. I trailern så var det bara från mary kings cross.

Men hoppas det blir lite intressant i alla fall. Tycker det är roligt att svt börjat ta in lite mer program som handlar om det paranormala på nåt vis.

BiGavia
12/6/08, 5:44 PM
#3

Silvertåget har jag åkt..kanske därför jag e så knäpp! Haha

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: