Annons:
Etikettallmänt
Läst 727 ggr
Anco
2009-01-05 09:49

God Morgon 5/1

God Morgon denna 5:e dag på det nya året. idag har rimtursarna oss i ett järngrepp, -177 grader här nere i söder. Solen är på väg upp och det gnistrar vackert i den lilla snö vi har.

Tack och lov att man kan vistas inomhus med en varm och skön brasa och en kopp nybryggt kaffe.

En härlig och ljus dag önskar jag er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
BiGavia
2009-01-05 10:11
#1

Go'morrn…Oj, va kallt du har Anco.Skrattande

Här e de bara -8 idag å katterna har gått ut!

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
2009-01-05 10:50
#2

God Morgon …nyssens uppstigen…termometern visa -19,6 grade nu…och i morse när jag kollade vid 5.45…..minus 24.9…..snön gnistrar och huset fyser…..

May your day be blessed!

(and warmer)

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lionadh
2009-01-05 12:15
#3

Kl 6.30 i Rävlanda utanför Göteborg var det -14 grader och riktigt bet i kinderna…

Jag jobbar förstås, som vanligt…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

spindelfot
2009-01-05 12:44
#4

fy, detta är ingen bra dag, ska försöka ta mig ut litegrann,

dåliga dagar har följt mig nu, speciellt är jag trött,

Men jag är glad över ljuset! ljuset är skönt! mums mums, äter ljus.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
spindelfot
2009-01-05 12:46
#6

wups, dubbelinlägg, tog bort det andra.. första gången jag använt mig av en medarbetar- funktion :)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Annons:
SEViking
2009-01-05 14:00
#7

God middag gott folk

Här är det -22, ganska kallt, men jag kan tänka mig att kylan måste bita mera där nere i söder med dom temperaturerna.

Jag skulle på sjukan idag för återbesök, då jag tog fram pappren jag skulle ha med mig såg jag att det är den 8.de, ha ha ha

NU kan jag, fast med vissa besvär, rulla cigg igen. Plötsligt sjönk kostnaden från nästan 100 spänn om dagen till strax under 10.an. För rökningen asså. Sjukt va pengar man lägger ner på den skiten. På bara dessa månader jag varit utan tumme har jag slängt bort runt 10000 spänn på rökning. Helt sjukt. Mot en tusing om ja rullat. Fan, vars e man på väg?

(Säg nu inte, "sluta röka!", låt oss rökare ta det i vår egen takt.)

SEV Oskyldig

marinelady
2009-01-05 15:37
#8

Lustigt den 5 januari för 22 år sedan var det sisådär -31 i södra sverige…anledningen till att jag vet det är att jag föddes på en av de kallaste dagarna någonsin i halmstad för 22 år sedan.. så det verkar vara en tradition som håller i sig…

Här uppe vi insjöns kust(östersjön är det då som jag menar)  så kan det inte vara mer än kanske -12…så jag slapp kylan för en dag :D

Upp till toppen
Annons: