Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 693 ggr
Rovanja
2/9/09, 9:32 AM

God Morgon!

Idag ser det ut att kunna klarna upp lite. Det behövs nu efter detta intensiva snöfall de närmaste dagarna.

Men trots att våren verkar långt borta för oss nordbor så får bita ihop ett litet tag till… Snart så!

Cool

Annons:
Anco
2/9/09, 9:45 AM
#1

God Morgon…. här nere i Skåne har det kommit lite vitt igen på marken….. det är ena hoppigt väder…..

dag 1 snö. dag 2 snö/slask. dag 3 barmark. dag 4 regn/snöslask. dag 5 snöar……Skrikandes

Men samtidigt är det lite spännande, man vet inte när man går och lägger sig om man ska vakna till vårväder eller snöstorm Skrattande

En härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2/9/09, 9:45 AM
#2

Go'morrn, jo, jag stod å tittade på de mängder snö som ligger på tomten å tänkta om 2 1/2 månad är detta borta..fantastiskt. Den döljer allt arbete under ett rent vitt täcke, än sålänge orört.

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2/9/09, 9:55 AM
#3

Ja du BiG visst är det förunderligt…. du har snö upp över öronen och här såg jag att snödropparna blommar för fullt hos grannen. Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
2/9/09, 10:52 AM
#4

Godmorgon.. Här är det 15°C kallt strålande sol och klarblå himmel, gnistrande snö och underbart vackert.

Kattisarna har sovit hela natten hos dotra på golvet. Kanske att jag får ha dem i sängen i natt när hon har åkt.

Ha nu en fin dag alla..

bettin65
2/9/09, 11:28 AM
#5

Godförmiddag

här börjar faktiskt solen komma fram i dag hoppas att det håller i sig, Ska ta och öppna balkongen lite så jag får in lite frisk luft när jag sitter vid datorn.

Tur i oturen att vi har varandra lite varstans i Sverige då kan vi få uppgraderingar om vad vi har för väder.Gladhos varandra.

må gott och ha  en fin dag i dag ….

Anco
2/9/09, 11:47 AM
#6

Ja här har nu Fader Sol atittat fram och förgyller tillvaron. Åhhh, det är så skönt med ljuset. Man blir sååå glad av det.

Det är väl inte så underligt om kattisarna sovit hela natten efter raiden mot mattes gardinerFlört

Så härligt du ska ha det inatt med bägge purrisarna i sängen Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
neina
2/9/09, 4:40 PM
#7

God eftermiddag! Kul att se så mycket liv i luckan :)

Här har solen också förgyllt tillvaron, en stund i alla fall. Och jag låg i strålarna och spann nöjt… 

Det är fullmåne i kväll, hoppas ni inte blir alltför mångalna utan kan ha det lugnt och skönt, kanske bada lite i månskenet?

Waara
2/9/09, 4:49 PM
#8

God dagens!

Här har vi oxå strålande sol :) njutit av en långpromenad & lunch med en kär vän.. ikväll ska jag drejja! :)

Hoppas ni mår bra allihopa! Kramar

PDT_Love_07

Waara
2/9/09, 5:12 PM
#9

Glömde ju att jag skulle fråga om råd oxå.. letar efter en ny kamera, vi har ju några foto proffs här :)

Det finns ju hur många som helst att välja på! Helst inte för stor då jag gärna vill kunna ha den med i väskan.. 10 megapixlar tror ni det räcker? Är det något speciellt man bör tänka på tro…?

#7 Ska försöka att inte bli mångalen :) Hoppas vi får se månen ikväll! :) & bada i dess sken kanske..

bettin65
2/10/09, 1:00 AM
#10

Godnatt alla här nu får även jag släcka datorn och gå till sängs.

Natti Natti…………

Blodeuwedd
2/10/09, 1:10 AM
#11

Ett litet månbad kanske.. ;) Godnatt med er

Anco
2/10/09, 1:36 AM
#12

Underbaart BW… här är det alldeles mulet så jag har bara fått en liten glimt av Gammelmor, men jag vet ju att hon finns där under molnen, känner hennes kraft!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

neina
2/10/09, 2:53 AM
#13

Blodeuwedd, tack för en fantastisk bild! 

Känner Hennes närvaro… Har haft ett särskilt betydelsefullt samtal i kväll - kanske lite mer öppet än väntat, men så är det ju fullmåne! Hoppas att ni också känt av Hennes närvaro.

Annons:
Waara
2/10/09, 9:00 AM
#14

Åh, vilken bild Bw.. så underbart vacker :) Ett härligt månbad!

Kännt o känner av gammelmor måne mycket,..

Tack Anco & BiG får råd ang. kamera igår.. nu vet ja ju lite mer. :)

Blodeuwedd
2/10/09, 11:30 AM
#15

;) mobilkamera.. därav kvalitén.. men bilden visar ändå en del av känslan.

bettin65
2/10/09, 12:20 PM
#16

 # 12 Jag kunde inte heller se månen igår. Det var för mulet här.

Däremot försökte jag ta en bild när den var nästan full dagen innan. Också med mobil kamera men man kommer kanske närmare om man bor lite utanför jag försökte ta från min balkong, månen såg ut som en liten prick……. 

# 11 underbar bild.

Upp till toppen
Annons: