Annons:
Etikettallmänt
Läst 2613 ggr
SEViking
2/10/09, 5:35 AM

God morgon 10/2

God morgon gott folk

Jo jag vaknar tidigt, men det tar väl några dagar att ställa om klockan som tickar i en, å jag kommer ju vikke fall inte för sent till jobbet. ha ha ha.

Önskar er alla en bra dag.

? SEV ?

Annons:
Lionadh
2/10/09, 8:52 AM
#1

Gomorgon alla!

Efter en helg i Danmark börjar jag landa igen.

Hur har ni andra det?

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Waara
2/10/09, 9:10 AM
#2

God Morgon! ¨

Jo, nu vaknade du i god tid Sev :)

Hoppas du hade en trevlig vistelse i Danmark Lionadh!

Tack Bw för att du mejlade frågade om örtakursen,.. sparar adressen som bettin lade ut så får vi försöka till hösten igen, hoppas det går bra med de söta små därhemma.

Kunde inte sova inatt, 23,30 gick jag ut till en helt underbar gammelmor måne…

Önskar er en riktigt härlig dag! kramar

BiGavia
2/10/09, 9:32 AM
#3

Go' morrn. Fick också se månen innan jag kröp i säng.. himlatäcket dros bort, till följd att det nu är -25. Trumman har torkat å remen har hållit!

Bless!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2/10/09, 9:52 AM
#4

God Morgon allesammans.
Här nere var det alldeles för mulet för att jag skulle kunna njuta av månens sken, fick bara någon liten glimt av Henne, men jag vet ju att hon var där under molntäcket :)

Det är bra att vara ute i god tid, Sev… :)

En härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
2/10/09, 11:26 AM
#5

Godmorgon på er.. hela bunten..

Vi hade underbart väder hela dagen i går och när jag satte mej i bilen på kvällen så undrade jag vad det var för bil som hade så starka lysen bakom mej innan jag kom på att det var ju månen. Det var ljust ute som en sommarkväll.

Waararara det var så lite så och hoppas ni kommer med i höst. ;) Kattungarna har sovit hos mej hela natten.. Än så länge är de lugna som små gosedjur.

Ha nu en fin dag alla… Jag ska ha kattsäkring här hemma.

bettin65
2/10/09, 12:32 PM
#6

Godmorgon alla grått och trist i Skåne i dag också  +- -o här

Waara om du ska söka i höst ska du nog gå in på den här adressen den andra var direkt till skolan om det var platser över.

http://www.natbildarna.nu/html/index.html

Är nu helt inne i den andra uppgiften vi hade, Vi ska presentera en

Svensk läkeväxt. Tycker det är så himla kul att jag inte kan stoppa.

kursen har ju inte riktigt börjat än, men eftersom jag går hemma och inte alltid är i så fysisk form att jag klarar att ranta runt så mycket. Så har jag suttit framför Datan dag och natt förutom eftermiddag och kväll då den är ockuperad av sönerna.

Ursäkta babblandet är kanske lite väl uppe i detta nu.

må gott alla här och ha en fin dag. Hoppas på solen !!!!!!!!!

Annons:
Waara
2/10/09, 1:02 PM
#7

#6 Tack! :) Nu har jag registrerat mej, men det verkar inte gå att boka redan nu.. men ska det. Bara kul du berättar lite :)

#5 Vilken månsken!.. skönt dom är lugna på natten.. söta som gosedjur är dom ju oxå.

#3 -25 så kallt! . det verkar gå bra med trumma, skönt.

#4 Kurs till höst!?

Färdig jobbat för idag,.. nu till skogen, några minus lite sol..

neina
2/10/09, 4:48 PM
#8

Hej alla, hoppas ni haft en bra dag hittills och att ni får en skön kväll! 

Ska på 'Hokus Pokus'-träff ikväll, det brukar vara trevligt.

Anco
2/10/09, 11:45 PM
#9

Nyss hemkommen från en trevlig kväll med 'Hokus-Pokus gänget'.

Kvällens tema var meditation, en del lite lustiga saker hände, som att flera av oss hade samma/liknande upplevelse.

Kvällarna med dessa trevliga människor är alltid en höjdpunkt och jag är såå glad över att Neina bjöd in mig förut :)

Tack!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

bettin65
2/11/09, 12:18 AM
#10

Anco låter som du hade det trevligt, kul namn på gruppen ………

själv har jag precis varit på Basket match inte glad mitt lag förlorade stort men det kanske inte har med detta forumet att göra.Obestämd men men sånt är livet (jag menar förlusten alltså)

ha en fortsatt fin kväll vi hörs.

BranDuir
2/11/09, 12:35 AM
#11

godkväll…..tillbaka efter en sejour IRL…*S*….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

fridelfina
2/11/09, 12:38 AM
#12

Hm, konstigt…mitt inlägg försvann? Eller undrar vart det hamnade?

Jag stavade fel på Bigavia, rättade till det och så publicerade igen, men *poff* borta!

 
 

fridelfina
2/11/09, 12:41 AM
#13

Haha, jag har visst hamnat i "fel grupp" haha… trodde jag var kvar på häxor juh! Fast hur kom jag hit är ju en annan fråga då?

Hm, måste klickat omedvetet nånstans…

Må så gott här på D&S!

#edit#

nu vet jag, jag klickade på ett i den nya rutan "mina inlägg" och tänkte inte på att det var i en annan grupp när jag så fortsatte att läsa "godmorgon 10/2" igen.

Men ett glädjeämne idag är ju det skratt jag fick när jag kom på vad som hände när det vart så mystiskt med borttrollat inlägg! Flört

 
 

Annons:
bettin65
2/11/09, 12:46 AM
#14

# 11 kul att du är tillbaka.

inte så många inne nu ska skriva  lite på min uppgift sen går jag nog också och knyter mig godnatt alla här.

neina
2/11/09, 1:40 AM
#15

#9, att det är trevligt är ömsesidigt! Tack själv, för att du kommer och förgyller vår tillvaro med kloka tankar och trevligt humör! 

#10, apropå namnet på gruppen: det valdes för länge sedan (c:a -97 tror jag), med humor och självdistans - "Ja vi ska träffas och prata sånt där hokus pokus". Humor är en bra avväpnare. 

#11 kul att se dig igen! 

#12, 13 tack för rolig läsning så här på kvällskvisten Flört

bettin65
2/11/09, 1:46 AM
#16

# 15 ja i bland måste man nog använda lite humor i livet även om inte just detta är huvudämnet. Låter jätteintressant skönt att träffa likasinnade vänner och koppla av med en studs diskussioner och samtal.

har inte kommit i säng än…………

Upp till toppen
Annons: