Annons:
Etikettallmänt
Läst 858 ggr
Anco
2009-01-11 10:29

God Morgon 11/1

God Morgon! Vaknar till en hyfsat blå himmel, tempen strax under 0, så inatt har det frusit på efter gårdagens duggregn.

 Sinnet är fortfarande ljust efter gårdagens långtur i skogen med hästen, det var härligt även om vädret inte var det roligaste. Så skönt att tömma huvudet från en massa skräp och bara njuta och vara.

Idag blir det en tur till Ikea med dotra, inte lika avkopplande, men kan bli roligt det med.

En fridfull söndag till er alla.

PS inatt är det fullmåne.
Ta vara på kraften ifrån den och njut!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
SEViking
2009-01-11 12:06
#1

Hejsan

Är fortf i sthlm, skulle sålt en dator jag förköpte mig på i julas, men nissen ringer å har fått på skallen av honan, ha ha ha. Har inte kommit iväg till en broder jag tänkt bestöka en bit söderut ännu, men ännu finns det ju risk att man kommer å våldgästar. *ler*

Önskar er alla en bra dag.

? SEV ?

Lionadh
2009-01-11 12:37
#2

God förmiddag!

Ett välkommen hit till alla nya deltagare.

Hos oss är det gråväder och några plusgrader - en typisk vinter på västkusten, verkar det.

Ska ta en tur till Mölndals Museum idag, förena nytta med nöje liksom

Hoppas ni andra alla har det gott!Glad

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

LinaN
2009-01-11 12:48
#3

Godmiddag… gråväder här ock…. hade det inet vart för teknikens under sms och mobiltelefoni hade ajg fortfarande sovit som en stock i halvt oroliga drömmar…

planen för dagen, frukost, städa, ut till hästen, hem, softa och sen sova…

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

BiGavia
2009-01-11 12:52
#4

Go'förmiddag, solen lyser här.

En som nästan aldrig ser tv, såg Walander igår å mina drömmar i natt har bestått av explosioner, haha

Ha en bra dag!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: