Annons:
Etikettallmänt
Läst 1055 ggr
Anco
2/23/09, 10:59 AM

God Morgon 23/2

God Morgon från en som haft lite sovmorgon…. det var skönt.
Vaknar till ett slaskigt och lätt blåsigt Skåne NO…. trist.

Kaffet håller på att puttra klart, sedan väntar en härlig ?! långpromenad med vovven. Vi hade tänkt ta en cykeltur med henne, men det blåser lite för mycket för det, så det får bli en promenad istället.

Sedan blir det lite broderande, så dagen blir i stort sett lugn och skön.

En ljus och härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Blodeuwedd
2/23/09, 11:08 AM
#1

Godmorgon.. . Vitt men mulet här och inte så kallt alls. Du får ha en mysig promenad med doggen Anco.

Ha nu en fin dag alla.

BiGavia
2/23/09, 11:10 AM
#2

Go'morrn. Idag bugar jag i djup tacksamhet till den som gjorde min gårdsplan fri från snö!

Det är minus 2 idag, snöar lätt.

Njuter…. Må ni få ljus på er stig!

Kram BiGavia

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lionadh
2/23/09, 11:15 AM
#3

Gomorgon!

Ljust ute och kanske en solglimt. Vi fick snö igår. Huset är kallt för vår pellets är slut, och ny leverans har inte hunnit komma. Kanske ska baka semlor idag, kanske kanske?

Ha en fin dag alla på DS!

Kram Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Waara
2/23/09, 11:16 AM
#4

God Morgon!

Önskar er alla en riktigt härlig dag!

Jag njuter oxå.. av olika anledningar.. nystädat & färdigjobbat och lite annat ;) Kramar

Brokenfether
2/23/09, 12:50 PM
#5

Godmiddag!

Mulet i NV skåne men uppehåll och +grader. Barmark överlag. Blåsigt och lite råkallt.

Har precis gått in till byn till AF och tillbaka. Bilen är sjuk i frampartiet och behöver till bildoktorn, så nu blir det att använda apostlahästarna ett tag.

Anco…ha en skön promenix…och en skön stund med nålen..*L

BW…mysig dag önskar jag dig med i din fina stuga..

BiG…va härligt för dig att graderna ute har gått upp till-2…låter mycket behagligare än dina -32 här för innan..*L Njut allt du kan..

Lionadh…hu..hoppas pellets kommer till pannan snart…inte skönt med ett råkallt hus…skön dag till dej med..

Waara…du är så duktig du…städat och jobbat redan. Du är väl snart på språng i skogen kan jag tänka mig..*L…Hörs snart gumman..

Vacker dag till alla…Broken

bettin65
2/23/09, 1:11 PM
#6

God förmiddag alla vänner här !

i dag kom jag in lite sent beroende av att min dator behövde ha en genomgång kommer in en massa spionprogram och sånt.Obestämd

Men det gjorde att jag fick lite tid till att läsa snart klar kanske i kväll är jag det.

hoppas att kaffet smakade gott Anco,

mulet är det här i Skåne också med 2+ grader,BW hoppas det blir lite sol i allafall.

Big måste vara skönt att det bara är - 2 grader i dag och inte -20

Semlor hade jag nog också bakat om jag inte gick på lchf-får hitta på något annat gott i stället.L.

Du verkar ju riktigt duktig på att tatuera kanske någon plan för framtida sysselsättning, Broken.

Skönt att redan ha arbetat klart Waara

må gott alla och ha en fin dag

Annons:
Blodeuwedd
2/23/09, 3:20 PM
#7

Är det någon mer än jag som inte kan läsa PM idag?

BranDuir
2/23/09, 3:34 PM
#8

God eftermiddag alla…..jag kan inte heller läsa BW

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Blodeuwedd
2/23/09, 3:38 PM
#9

BD okej.. då är det nog ett större fel.. bara att ta på sej tålamodet och göra nåt annat så länge ;)

Kattsysselsättning verkar stå på schemat.. Känner mej som en bitring och nåldyna. AJE!!!

Anco
2/23/09, 7:16 PM
#10

#7 #8 nu går det att komma in på Meddelande och se dom.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2/23/09, 7:20 PM
#11

BW, du kan klippa klorna på katterna , då får du inte så många rivmärken…Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
2/23/09, 11:05 PM
#12

Ja BiG jag har stora planer på att ta Tellus klor i beslag.. hehehe.. han är en naturlig mördare.. ;) Han far fram som en mixer.. *s* han kan nog klara sej utan klor tills de där råttorna ska fångas i sommar.. ;)

bettin65
2/24/09, 1:49 AM
#13

Bw hoppas att du har något skinn kvar

godnatt allihopa

nu ska jag knyta mig

natti natti…………….

Annons:
Upp till toppen
Annons: