Annons:
Etikettallmänt
Läst 802 ggr
SEViking
2/18/09, 7:22 AM

God Morgon 18/2

God morgon gott folk

Ja då jobbar man bara idag, sen är det sportlov. ?

Önskar er alla en underbar dag

? SEV ?

Annons:
BiGavia
2/18/09, 8:31 AM
#1

Morrn morrn. Mildare väder (-20) och träden håller på att kläs i rimfrost, Katterna ute, utom 08:an som tycker det är för kallt.

Sportlov är inte förrän vecka 10 här…

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
2/18/09, 9:30 AM
#2

Gomorron på er!

-12*C visar termometern idag och klar blå himmel här i NV skåne.

Här är vi mitt i sportlovet..*L Tänk så olika det är med loven i vårt avlånga land.

Broken ska ha en bakdag idag…bullar och mjuka kakor…Tungan ute

Önskar er en vacker dag..Broken

Anco
2/18/09, 9:39 AM
#3

God Morron…. här har vi det riktigt varmt ;) 'bara' -9. Fast det är mulet här…. du har fått vår blå himmel idag Broken.

Här är det också mitt i sportlovet.

 Broken !
Säg till när bullarna är klara och kaffehurran puttrat klartTungan ute

En ljus och härlig dag onskar jag er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
2/18/09, 9:59 AM
#4

Anco…vete sjutton vad som hände men…himmeln är inte klarblå längre…det har kommit in ljusa moln. Jag hade klarblå himmel hela dagen igår..så himla vackert.

Kaffet är klart…men no bulls yet..Flört

bettin65
2/18/09, 10:00 AM
#5

Godmorgon alla

kallt -8 grader här längs kusten.

också mitt i sportlovet även i dag får jag ha datan i fred. Sonen fortfarande borta på läger.

Har skrivit klart den första uppgiften på läkeväxt kursen.Jag skrev om Flädern antar att den är rätt Skånsk, men mycket intressant.

och kul

längtar till nästa uppgift.Dröjer kanske lite för denna uppgiften skulle inte vara klar förren 1 mars så egentligen ingen brådska . men det är ju så kul………

inget kaffe bröd för mig fast det är nog den största svårigheten med att köra Lchf.

Annars ha en fin dag alla och må gott

Solen lyser i allafall i Skåne………Glad

BranDuir
2/18/09, 10:25 AM
#6

Godmorgon från sydvästra Småland också…9 minusgrader, gråmulet, gott om snö….men men våren kommer….och kanske får vi en liten extra glädje i år när den väl kommer….förra året var det ju tvärt om…det var vår från december till dan innan påsk..då kom snön…skärtorsdag hade vi 25 cm snö…urrk

Dagen i dag går på sparlåga, ledig dag, synd bara att plånboken också tagit semester…..

MAy Your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
bettin65
2/18/09, 10:45 AM
#7

 #6 ja tyvärr är det så i bland Eller (ganska ofta) med plånboken menar jag.Glad

I morgon får jag lite på fyllning tack och lov.

Då ska jag ut och shoppa lite färg till skrivaren så att jag kan skriva ut lite jag har samlat på mig på hård disken. information om olika örter och läkeväxter  bland annat och annat skoj.

Blodeuwedd
2/18/09, 10:58 AM
#8

Godmorgon… bara godmorgon.. trollen sover i mitt knä, så det blir pekfingervalsen… Sportlov, det har jag hela tiden.. ;)

Hoppas ni får en fin dag..

Waara
2/18/09, 11:04 AM
#9

God morgon alla! Skickar ett litet 'vykort' fr?n dalarna.. ?nskar er alla en j?tte fin dag! . . Det l?ter roligt med kursen bettin :) bullar? Vad gott! F?r scrolla flera meter k?nns det som p? mobilen f?r o l?sa inl?gget, men ville bara titta in lite. . H?r ?r ca. -7 o moln nu, ?ker skidor, g?r flera mil i skog o berg, och l?ngtar hem som vanligt.. Kramar

Astraea
2/18/09, 11:10 AM
#10

Här i nordöstra Värmland är det mulet och mildare än vad det har varit ett tag. Sportlov är det först nästa vecka.

Mmm fika… Bullar och mjuka kakor…mumma! Funderar själv på att göra något med lingonen som av någon märklig anledning ligger upptinade i kylskåpet. Förslag någon?

Låter härligt Waara med skidtur i Dalarna..

Jag har en ledig förmiddag. Tänker plugga och fixa först senare idag. Te och bok väntar mig…

Sebastian
2/18/09, 11:23 AM
#11

Dalarna? var i dalarna är du då?

bettin65
2/18/09, 11:24 AM
#12

Här kommer något tänkvärt detta kanske ni har hört innan men då blir det kanske en påminnelse.

http://www.youtube.com/watch?v=vqO93g-FofA

# 10 om du vill göra något riktigt gott med lingon varför inte en god mjuk pepparkaka jätte gott med lingon……….mmmmmmmmmmm.

Waara
2/18/09, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

I bjurs?s sebastian 2 mil fr?n falun. . ?r det kanske i n?rheten av era hemtrakter? Tog ett kort precis nu,. . Jo tack astraea visst e det mysigt f?rst?r bara inte att jag alltid ska l?ngta hem efter ett par dagar, hur bra det ?n ?r. Hoppas du trivs i din nya bostad :) Ha en fin fortsatt dag alla!

Annons:
Anco
2/18/09, 1:40 PM
#14

#13 Det är det som är så härligt med att resa bort…. att man kan längta hem Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
2/18/09, 2:11 PM
#15

Waara.. tänk vad skönt att ha ett hem att längta till ;)

Sebastian
2/18/09, 2:28 PM
#16

#0 Själv har jag bara 39 år kvar till pension. Ska bli skönt..

Waara
2/18/09, 7:16 PM
#17

Ja! Vad kloka v?nner jag har, k?nns ju j?tte bra ett l?ngta hem nu ;) ?nskar er alla en sk?n kv?ll . . ?r bullar klara snart broken? .. Saknar er.

BiGavia
2/18/09, 7:21 PM
#18

Seb, pension???? allt som räknas e livets slut !!!!!!!

Waara, ingen koment

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Waara
2/18/09, 10:59 PM
#19

#18 not. Saknar er iaf. Puss. Suss gott alles . .

bettin65
2/18/09, 11:10 PM
#20

# 19 detsamma till dig waara också jag ska snart lägga mig ………

men inte riktigt än kanske om 1 timme eller så

natti natti………………

Annons:
Upp till toppen
Annons: