Annons:
Etikettallmänt
Läst 1031 ggr
Anco
2009-03-04 09:25

God Morgon 4/3

God Morgon från ett mulet Skåne NO, tempen ligger på + sidan och nu börjar även mina snödroppar att titta upp i rabatterna. Igår kändes det verkligen att våren är på väg, även fast det var mulet så var det härligt !!

Ett stort 'KRYA PÅ ER' till alla er som är krassliga, må det vända och ni snabbt blir friska igen.

En ljus och härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Waara
2009-03-04 10:05
#1

God Morgon allihopa!

Härligt med vårtecken Anco, snödroppar :) här i Uppland har vi ett par plusgrader idag,.. det småregnar lite..

Hoppas ni mår bättre som varit sjuka & fortsätt krya på er!

Önskar neina en trevlig resa ,.. att ni alla får en riktigt fin dag! Kram.

Astraea
2009-03-04 10:33
#2

God förmiddag alla!

Imorse vaknade jag inte av klockan utan av att snön rasade av taket. Det var inte nådigt vad det lät, eller så är det bara jag som har glömt bort hur det låter efter alla år i lägenhet. Blött och grått är det här i norra Värmland. Slaskar gör det och morgonpromenader i skogen känns inte alls lika lockande…

Krya på er ni sjuklingar och Neina får ha en trevlig resa! :)

Blodeuwedd
2009-03-04 11:07
#3

Godmorgon. Snön ligger kvar men sjunker sakta ihop. Snödropparna lär få det jobbigt att titta fram här. Våren känns inte alls på väg. Det är nog långt kvar, men visst blir man smittad av era vårförhoppningar där söderut. ;)

Inatt har jag drömt mardrömmar. Jag vaknade av att jag hängde i ett fönster och skrek och pep förtvivlat i skräck. Tur att jag vaknade annars hade jag nog trillat ner. Sen drömde jag att jag hade en häst som sprang in i ett taggtrådstängsel och skar upp halsen.. Huwa… Vad har jag gjort för att få såna drömmar?

Nåja nu är det en ny dag. Hoppas ni som är sjuka kryar på er.

Ha det gott

bettin65
2009-03-04 11:37
#4

godmorgon alla

här på kusten i skåne står tempen på nästan 5 + grader och lit lite sol.

Ett vårtecken utanför är att de redan börjar beskära våra buskar i rabbaten.

I dag är det utvecklingsamtal som gäller för mig senare i dag……..

+ lite ört skola.

Ha en fin dag

må gott alla……….

bettin65
2009-03-05 01:07
#5

Godnatt alla nu kallar sängen

natti natti…………..

Upp till toppen
Annons: