Annons:
Etikettallmänt
Läst 703 ggr
Lassemannen1982
3/6/09, 9:25 PM

Släck lyset

Ja det kan göras närsom, men den 28:e Mars kan man delta i Earth hour då det hoppeligen kommer vara rätt svart mellan 20.30-21.30, förutom lite mysiga stearinljus.Glad

Och alltid.

Annons:
bettin65
3/6/09, 10:31 PM
#1

okej det ska jag tänka på när det närmar sig

chik
3/6/09, 10:34 PM
#2

Helt rätt. Både för miljön o plånboken. Tack.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Waara
3/9/09, 10:42 AM
#3

Bra initiativ, det borde vara lite oftare bara.. varför inte en stund varje kväll.. brukar ha en el off stund dagligen, känns ju bra o mysigt  på "köpet" med ljusen :)

BiGavia
3/10/09, 8:06 PM
#4

Tänd mitt hjärta å jag släcker det elektriska ljuset….SkrattandeKyss

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lassemannen1982
3/10/09, 8:33 PM
#5

Mitt hjärta tändes åter när mamma fick bra besked från den kliniska mammografin med ultraljudet idag. Jag har varit så orolig hela dagen, mina ben har vägt tusen kilo, men så lättades allt. Fyfasen vad man ska vara lycklig att ens föräldrar lever och mår bra, samtidigt en påminnelse att vi bara är människor trots allt.

Cool

BiGavia
3/10/09, 9:03 PM
#6

Glädjs med dej, Lasse, det e den bästa energin…..även om jag inte har nån kvar.

Men kan kanske just därför inse sanningen.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Lassemannen1982
3/10/09, 9:26 PM
#7

Beklagar Bigavia. Tyvärr kommer vi alla dit. Jag kan erkänna jag är rädd för döden, fast lite fascinerad ändå, de hör ju ihop livet och döden.
Jag har varit på fler begavningar än bröllop och dop ihop. Vänner, faster, farbror, alla far och morföräldrar (utom farfar som var död innan jag föddes), är rätt van att dra på mig den svarta kostymen, sitta i den gråtande kyrkan, bevittna en  kista gå ner i jorden. Det är rätt häftigt det där "av jord är du kommen, i jord ska du åter varda" och tänka att här går vi och försöker vara jordade, i samvaro med Moder Jord. Slutligen hamnar vi där ändå Flört och jag är lite nekromantiker och gillar att gå på kyrkogårdar för att läsa på gravstenar.

BiGavia
3/10/09, 9:31 PM
#8

Döden e inget att rädas, Du är en själsvarelse när kroppen e förbrukad så e den…det e de som blir kvar som det e jobbigt för, jag har den äran att jag träffar dem via drömmarna även sen de gått till andra dimisionen.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Upp till toppen
Annons: