Annons:
Etikettallmänt
Läst 730 ggr
Anco
3/20/09, 8:10 AM

God Morgon 20/3

God Morgon från ett kkylskaget Skåne NO, tempen visar på -6 men soöen skiner från en blå himmel.
Så dagen blir nog fin när bara tempen stiger lite :)

Idag är det vårdagjämning, så nu går det verkligen mot ljusare tider:)

En ljus och härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
BiGavia
3/20/09, 8:20 AM
#1

Go'morrn från ett blåsigt norr +4 grader och solen kommer nog. Ja, dag ökar ljuset farten och vi här uppe går mot riktigt ljusa tider…bara snösmältningen sätter riktig fart åxå.

Skoterföret vill folk behålla över påsken!

Bless..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
3/20/09, 9:50 AM
#2

Godmorgon Anco och BiG, solen har inte riktigt orkat igenom här än men jag Hoppas/ Tror/Önskar att den snart kommer fram.

Idag är det ju Vårdagjämning. Klockan 11.44 tror jag visst att den infaller.
Efter det klockslaget blir dagen längre än natten och sen blir det bara bättre.

Här ska huggas ved.. eller åtminstone sågas ner några träd som ska bli ved i sinom tid och jag hoppas det ska ge lite mer ljus i min trädgård. Det är några stora gamla risiga Björkar som ska få ge mej av sin energi, fast först får de ju min energi förstås.(pust)
Idag är väl en passande dag för det ändamålet tror jag.

Hoppas ni alla får en vacker vårdagjämning och kan njuta av solens strålande kraft.

Kram på er

neina
3/20/09, 11:35 AM
#3

JA! VÅRDAGJÄMNING!!! Och solen skiner, fåglarna kvittrar, himlen är blå med tunna slöjor av vårmoln… Underbart! Jag ska UT! Vi ses!

bettin65
3/20/09, 11:50 AM
#4

Godmorgon alla

jag vårdagjämningen är här Blir skönt inte så varmt i dag här i skåne men lite sol iallafall

Idag ska jag färga om mitt hår dagen tillära ska bara slita mig härifrån ett tag. ha ha.

Må gott alla vänner

och ha en bra vårdagjämning…….

SEViking
3/20/09, 12:08 PM
#5

God middag gott folk

Önskar er alla en underbar dag

? SEV ?

Upp till toppen
Annons: