Annons:
Etikettallmänt
Läst 1014 ggr
Anco
4/12/09, 9:44 AM

God Morgon 12/4

God Morgon allesammans, ja…. så var Påskafton över och alla äggen uppätnaFlört

Vaknade av en 'vänlig' vovve som skällde på nån fågel utanför fönstret halv sju….Skrikandes 
Tack för det, min kära vovve !!

Inte riktigt vad jag tänkt mig en sån här dag, men,men…. nu puttrar kaffet ner i kannan och doften sprider sig så sakteligt i mina näsborrar…. livsandarna börjar piggna till och dagen ligger öppen…

En fortsatt härlig Påsk till er alla!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
bettin65
4/12/09, 10:14 AM
#1

Godmorgon !!!!!!!!!!!

Jag har många ägg kvar, men jag äter ju ägg varje dag så det är inte bara vid Påsk ha ha

Det är väl bra med en levande Väckarklocka jag fick vakna till någon tråkig signal från mobilen.

Börjar bli lite svårt att skriva på datan nu för solen skiner så mycket………… att skärmen blir otydlig hi hi hiFlört

Man får väl inte klaga på solen verkar bli en underbar vårdag till.

I dag ska jag till Landskrona Besöka min Far han har en underbar koloniträdgård där så är det fint väder så blir denna dagen underbar! att sitta ute i.

kanske kan ta några fina bilder i hans rabatter…….eller få några bra tips.

Ha en fin dag alla vänner………..

Må gott & låt solen lysa in i era hjärtan………/ Kram

Anco
4/12/09, 10:38 AM
#2

Sol ?????

Inte här…… du får gärna dela med dig *blink-blink*

Igår var det underbart, men idag är det järngrått och regnet hänger i luften.

Ha en härlig dag i koloniträdgården och ta måååånga kort.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

bettin65
4/12/09, 10:54 AM
#3

Ja faktiskt så har vi en stor lysande sol här hoppas den följer med Till Landskrona……..

Solen kanske kommer Lite senare hos er i norr HI HI

Har precis varit ute och hämtat sonens tidningar, inte så varmt än men det kommer säkert…….. hoppas jag.

Tar med sonens Kamera i fall den funkar i dag den är lite nyckfull då jag för några veckor sedan tyckte den var lite smutsig så jag ville tvätta den i 40 gradigt vatten.

Trodde den var helt slut men så för några dagar sedan när vi skulle prova så verkar den ha fått liv igen, men bara när den själv känner för det. kanske den vill straffa mig för Tvätten vad vet jag, hoppas den är villig i dag annars får det bli mobilen.

Ska bli kul att se vad som har kommit upp i hans rabatter

BiGavia
4/12/09, 11:07 AM
#4

Morrn, här blir det nog sol idag!

Blessed Be alla goa vänner!Kyss

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
4/12/09, 11:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Norrlänsk vårvinter!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

bettin65
4/12/09, 11:16 AM
#6

Ser underbart ut även det måste vara skönt att våren är på väg för er där i norr också………… äntligen

Annons:
Blodeuwedd
4/12/09, 12:03 PM
#7

Godmorgon med er. Skönt att se att ni överlevt skärtorsdagens flygtur och påskaftons äggätning. Här skiner solen från en klarblå himmel och jag är på väg ut för en frukost på trappan.

Anco jag vaknade av en katt som var så kelig att hon inte visste var hon skulle ta vägen, hon slickade mej i ansiktet och spann så jag trodde det var en bil utanför. Visst är det rart med djur? ;)

Bettin vad trevligt att hälsa på far och sitta i kolonin, fint att du har den möjligheten. Att tvätta kameran är ju smart, ;) Jag tvättade dottras MP3 en gång men efter den fått ligga på elementet i ett par dagar så var den som ny.

BiG passa på att njuta av snön för snart är den borta och då får du vänta till i vinter innan du ser någon ny. ;) du kan väl skotta en ruta på gräsmattan så du får gräs några dagar tidigare..

Min trädgårdsmöbel kom ut i förrgår men när jag skulle skruva ihop den så fattades skruvarna. Det är lustigt hur det kan vara så självklart på hösten var man ska lägga skruvarna för att sen på våren vara helt oförståeligt var de tagit vägen. Jag brukar lägga dem i en påse och tejpa fast den på möbeln, men i höstas kom jag tydligen på en ljus idé. De finns inte att finna. *suck*
Nåja.. :)

Ha nu en härlig dag alla..

BiGavia
4/12/09, 12:09 PM
#8

BW… menar du att jag ska behöva kratta….skruvarna e i vedbon!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
4/12/09, 12:17 PM
#9

BiG jag har letat i vedbon oxå.. men nop.. det finns ingenstans de kan ligga där. Nåja jag har tagit nya skruvar och de gamla kommer nog fram när jag minst letar. Fast jag lovar jag ska kolla en gång till. Räfsa är nog faktiskt roligare än att skotta snö.

Sebastian
4/12/09, 1:59 PM
#10

Hmm skotta en liten gång till postlådan eller räfsa upp varenda löv som trillat ner från alla träd på en mils radie… Jag undrar jag;)

Blodeuwedd
4/12/09, 2:31 PM
#11

Seb

http://images.zaazu.com/img/tounge-animated-animation-boy-smiley-emoticon-000343-design.gif

bettin65
4/12/09, 9:38 PM
#12

# 7 inte så smart men kul att den verkar fungera hjälpligt i allafall kostar en del med ny Flört

Anco
4/12/09, 9:48 PM
#13

Min mp3-spelare gillade INTE att bli tvättad…… Skäms

Det blev till att skaffa en ny….. Skrikandes

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
bettin65
4/12/09, 9:52 PM
#14

vi får se om Turen håller i sig nu har den funkat 3 dagar i rad men jag är inte helt övertygad än Obestämd

Waara
4/12/09, 10:25 PM
#15

Vilken fin bild BiG!

Hoppas ni alla mår bra och att påsken så långt varit skön & fin.

Har precis kommit hem från Dalarna, levt 10 dgr. bush liv :) ingen självklarhet med varmvatten, datorer eller andra faciliteter.. Jo en liten tv fanns det ju,.. men inte mkt. mer. NYTTIGT! det var det.

Härlig natur & bara vara i 10 dgr.

Önskar er en skön härlig fortsatt påsk och fina vårdagar framöver!

neina
4/13/09, 12:09 AM
#16

God kväll!

Här har det varit en ganska däst dag, lite avslaget. Men vitsippor har vi, wiiiih Skrattande

Floreat!

Anco
4/13/09, 12:13 AM
#17

Idag har jag legat på knä och rensat sista rabatten….. förra året fick den växa igen pga att jag inte orkade hålla efter den…. nu är den rensad och fin så att luktviolerna lyser vackert och allt som är på väg upp får luft och ljusSkrattande

Mina vitsippor har också visat sina vackra vita ansikten….

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Upp till toppen
Annons: