Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1158 ggr
BranDuir
5/30/09, 9:49 AM

God Morgon 30 Maj...

Pingstafton idag….hmmm…den helgen är ju förstörd sedan annandagen togs bort. Hänryckningen hinns inte med..:-)

Den kära kaffekoppen väntar på att bryggaren ska bubbla klart..snart så….Strålande sol och det bådar gott med sommartemperatur idag, något att glädjas över, liksom de spirande fröerna i mitt örtaland…

May Your Day be Blessed!!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Anco
5/30/09, 9:52 AM
#1

God Morron….. då bubblar vara bryggare ikapp nu då :)

Lika härligt väder är det här, redan 18 grader ute! Mumsigt värre!!!

Va härligt att du börjar få lite ordning på örtalandet BD, visst är det underbart att se det växa och man får lön för mödan.

En härlig lördag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
5/30/09, 10:43 AM
#2

God Morgon! Hoppas ni sovit gott & har det bra :)

Fåglarnas skönsång väckte mej för några timmar sedan, suttit ute med kaffe & njutit, .. tittat på nattens drömmar under klarblå himmel ..

Oxå uppfylld av mötet igår, syster nord, hennes syster & make.. ett mycket varmt härligt möte.

Önskar er allt det bästa denna pingst afton! Blessings!

Wargmane
5/30/09, 11:15 AM
#3

God Morgon På er denna strålande Pingstafton!!

Hoppas att ni Mår gott allesammans !!

Nu till healingens fröjder

Kramixen på er !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
5/30/09, 12:01 PM
#4

Så var första kannan avverkad för dagen Flört

Tyvärr har det mulnat på här nu, men promenaden med vovven var skön ändå. Trastarna sjunger sig hesa, ett evinnerligt kvittrande Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
5/30/09, 12:33 PM
#5

Morrn, njuter av dagen och gårdagen, nu ska jag å Waara dra till skogs i en värmande sol!

Bless.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
5/30/09, 12:55 PM
#6

godförmidda, jag fick en välbehövlig sovmorgon… och sen en kopp kaffe på trappen.. Nu ska vi se om jag kan flirta igång gräsklipparen.. Annars får jag snart ta fram lien.

Solen strålar och det känns verkligen som sommar.

Ha en fin dag alla..

Annons:
SEViking
5/30/09, 2:51 PM
#7

God middag gott folk

Ja, vakna till kaffe på morgon är nå speciellt, å sova länge även det speciellt. Att överhuvudtaget vakna alls är en gåva, lika som å såva. ha ha ha

Morgonpoeten har talat. ha ha ha

? SEV ?

bettin65
5/30/09, 9:26 PM
#8

Godkväll får jag väl säga då datorn fixad nu i allfall för tillfället. har varit borta hela dagen I Bunkeflo sonen har spelat fotboll.

Har bränt mig rejält i nacken fast det varit molnigt och Blåsigt.Cool

Må gott alla

Waara
5/30/09, 9:59 PM
#9

Sev. .. Det har du så rätt i så .. tänk att få den gåvan,.. dag efter dag få vakna efter att fått sova,.. det är minsann en gyllene gåva….

BiGavia
5/30/09, 10:02 PM
#10

Väver vidare…

…att leva under solens lopp, i kärlekens, ljuset och mörkrets tecken, kan jag bara alla er lova….

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
5/30/09, 10:04 PM
#11

#9 Jadu…. tänk att få sova varje natt….. hade glömt bort hur det kändes. Sista månaderna har jag fått sova nästan varje natt…. såååå skönt.

Det är ju oftast sånt man tar för givet, att sova gott.
Med värk så blir jag lika förvånad varje morgon jag vaknar och har sovit i stort sett hela natten nu.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

bettin65
5/30/09, 10:09 PM
#12

Sova länge är här inget Begrepp ………..

jag vaknar nästan alltid vid 06.00 i bland kan jag somna om Annars får jag vara vaken…….. men håller med om att det är en gåva att få vakna över huvudtaget !Glad å kaffe är livets gåva……..

Nu ska jag ut i köket laga lite mat ta med på utflykt i morgon…….Flört

Om jag inte kommer in igen så har någon låst fast mig vid spisen eller har jag tuppat av  av värmen där ute………

Säger för säkerhets skull God natt och sov gott !

Kram

Waara
5/30/09, 10:55 PM
#13

#11 Vad bra du fått sova! -det är visst en gåva, alla behöver vi sova, javisst det kan va så.. lätt att ta för givet, att sova gott, skönt och vakna utvilad, lycklig och se fram emot en ny dag, men det önskar jag er alla! Godnattosussagott

Annons:
Anco
5/30/09, 11:20 PM
#14

Natinatti suss så gott!!

Ska jag också….. förhoppningsvis göra om en stund.

Det är så lätt att ta saker för givet här i livet…. eller hur?!

En sådan enkel sak som att sova… att äta… att älska t ex.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
5/31/09, 1:57 AM
#15

Gräsklipparen funkade.. men jag har inte klippt färdigt.. Jag hamnade först på crusing sen på grillkväll hos grannen. Grillat lamm. ;) Mums.

Nu sova för att orka vakna i morgon bitti. Ha det så gott alla..
God Natt Sömn

Upp till toppen
Annons: