Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 646 ggr
OleaViola
2009-06-10 09:54

Godmorgon 10 Juni

 I Skåne inget mysigt väder men det behövs ju regn också för att allt ska växa men lite varmt väder skulle inte vara så dumt nu.

Men innan midsommar brukar det ju inte vara mycket av den varan eller hur !

I dag vet jag inte riktigt vad som måste göras.

En stunds vila och lite data, säkert en del städ om jag kan förmå mig till det !

Må gott Alla å många kramar till alla som vill och behöver…………

Annons:
Waara
2009-06-10 09:58
#1

God Morgon!

Hoppas ni mår bra! Här är semester rusch på jobbet..
Hoppas ni får en fin dag! Kramar tillbaks Olea! Och kram på er alla!

Anco
2009-06-10 10:21
#2

God Morgon.

Tackar alla…. vi hade en revlig dag igår, vädret var väl inte mycket att hurra för, men det var uppehåll iaf.

Sedan regnade det ju hela kvälln här i Skåne, så nu ä växterna 'mätta och belåtna'.

Idag blir det en slappardag. Behövs efter gårdagen….

Önskar er alla en härlig dag.

*kramar om* (fortsätter kramkalaset, haha)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2009-06-10 11:12
#3

Morrn, här i Gävletrakten är det också underbart vått väder, i mina hemtrakter har de sol.

Njuter av dagen , Kramar….Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sannami
2009-06-10 11:38
#4

god morgon!

Regnigt i dalarna oxå,men jag eldar i vedspisen.

dricker kaffe och myser med mitt barnbarn.

kramar här oxå

neina
2009-06-10 15:51
#5

Hej!

Oooh, Sannami, elda i vedspisen… Lyckost dig!

Hoppas du far en skon slappardag, Anco :) Och Waara, hoppes kaoset kommit underkontroll, och att ruschen pa jobbet ar hanterlig i alla fall. Olea, hoppas du kanner dig nojd med precis sa mycket som du orkar idag. BiGavia, vad roligt att du njuter av dagen (kanske aker stovlarna fram? ;) )

Igar var jag pa 'session' pa en pub, det ar nar det samlas ett gang musiker som bara spelar vad de kanner for, det ar ratt sa kul, det ar Guinness in - musik ut! Sarskilt haftigt var att dar var en man som spelade slagverk, han gick med kapp och verkade lite 'skruffig', men nar han spelade, om det sa bara var nagot skrammel, sa var det verkligen musik! Jag skamdes over mitt forsta fordomsfulla intryck. Det visade sig ocksa sen, att han var f.d. slagverkare i Capercaillie! Han hade fatt sluta efter en bilolycka.

Idag ska jag se om jag hittar till nagonting alls har i Glasgow… Om jag hittar in till centrum, eller viktigare, om jag hittar tillbaka… Men folk har ar verkligen vanliga och hjalpsamma, sa det ska nog ga.

Vi ses, och ha nu en riktigt bra dag, alla! Kramar med!

Anco
2009-06-10 16:22
#6

Så härligt att höra att du mår så bra neina……

Drick en Guinness för mig med. *cheers*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
neina
2009-06-10 21:53
#7

Ska gora det, Anco ;) det blir session imorgon ocksa. Hittade till centrum och tillbaka, hurra! Har precis haft en intressant diskussion med en buddhist har.

Hoppes ni alla har en fin kvall!

Upp till toppen
Annons: