Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1370 ggr
Anco
2009-06-02 10:57

God Morgon 2 juni

Godmorron allesammans.

Vilken styrka och glädje att få läsa era tankar kring träffen. Visst är det fantastiskt när man kan träffas och få dela med sig av allt vi har inom oss till varandra.

Sänder en tanke till Spinelfossing idag, må ljuset och styrkan vara med dig/er idag.

En fortsatt härlig dag till er alla, med kraft och styrka + en extra STOR KRAM till alla som vill och behöver!

Må solen alltid skina på er väg,
Må ni alltid ha vinden i ryggen på er resa.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
BiGavia
2009-06-02 11:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu ska vi prova våra vingar, mot ljuset och med vinden i ryggen..

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
2009-06-02 11:36
#2

God Morgon från Småland! varmt och skönt även idag…runda 30,5 igår eftermiddag…GISSA om det var kul att jobba……blir mer idag…jobb alltså…:-)

May Your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

bettin65
2009-06-02 11:42
#3

Godmorgon ………

Ja det var  en Intressant Bild Big ur många perspektiv hmmm……..

men en påminnelse om en fin dag, var det i allfall. Blir glad när jag tänker på den dagen……..

Håller med Anco i hennes Beskrivning även Neinas Blog var en mysig läsning å sann.

En stor stor kram till alla…… som är i behov av en Glad

i dag ska jag försöka förmå mig till att putsa köksfönstren få se om det lyckas……..

Må gott

Waara
2009-06-02 13:08
#4

God förmiddag alles!

Se vad fin bilden blev på er Big, kul du visar.. jag lyckades fånga er med vind i rygg ;)

neina din blogg :) vad fint det var att läsa, tack så jätte mycket!

Ska skriva om träffen jag oxå, vill spara och bevara känslor & ord jag med, - tack för inspirationen! :) 

Mötet var underbart och idag känner jag av det på ett annat sätt än igår, det kommer mer känslor & nyanser nu då det första, mycket stora intrycket har fått lägga sej!

Sköt om er! blessings.

Waara
2009-06-02 13:24
#5

#2 Gissar.. att det var kul men väldigt varmt! :) Här är blåst & regn idag +10..

bettin65
2009-06-02 14:18
#6

Här är det otroligt Varmt lite avslaget till det kom flygande karlar genom Balkongen……..

hade glömt att de skulle komma och laga Balkong dörren i dag så precis efter jag hade putsat utsidan av fönstren där så Brummar det i gång en sån där lift sidan av mig och två st Karlar kommer in genom Balkong dörren ………

Så fick i all hast plocka bort alla mina krukor och den stora Korg stolen åkte in i köket. Dom plockade bort hela dörren och började såga och spika så propparna flög ut genom propp skåpet hittills har det gått 5 st måste vara mycket energi er i omlopp här…………… Hi hi

Annons:
BiGavia
2009-06-02 15:16
#7

Nu regnar det i Jönköping och åskan går. Men min handtvätt blev torr i vinden innan.Glad

Visst är vi starka.

rika

och vackra.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

bettin65
2009-06-02 15:19
#8

Det kanske blir åska även här i skåne Värmen är rätt så kvävande………..

Det nya Mantrat vi är  Starka, rika, vackra Tack Big

bettin65
2009-06-03 01:01
#9

Kanske inte relevant men i allfall……………

Jag funderar på att byta Användar namn här på Forumet, men då måste man tydligen Avsluta det gamla kontot och börja om på ny kula, ska jag göra det så vill jag att det ska bli helt rätt så jag inte ångrar något sedan ……………..Obestämd

Eftersom jag är så fokuserad( insnöad snarare) på växter å så så har jag några favoriter

Ahltaea, Olea, Viola, Mentha ska sova på saken kanske någon annan har något annat förslag gillar att det är på Latin

Nej nu är detdags att knyta mig…………….

Stor kram å godnatt till alla som vill å behöver……….

neina
2009-06-03 01:12
#10

God dag och god natt här! 

Anco, vad fint du skrivit! Tack! BiG, vad snygga vi är! :) Tack för den fina bilden (och tack Waara, som står bakom kameran). BD hoppas din dag var bra, trots jobb i värmen. Bettin, vad kul att du blir glad när du tänker på i söndags - det var ju verkligen underbart! Waara, vad kul att du gillade blogginlägget, och det skulle vara intressant att höra mer om dina funderingar sen :) 

Oj oj oj, Bettin, med balkongdörren - vilken historia! Hoppas allt blev bra till slut. Lycka till med att komma på vilket namn du vill använda! (Latin är ju alltid bra ;) )

Och BiG, jag gillar verkligen också dina ord: Starka, rika, vackra!

Så, godnatt nu alla, och på återseende! (Här har det svalnat betydligt, det har regnat - så underbart att lyssna på och andas den friska luften i regnet!)

Floreat!

Upp till toppen
Annons: