Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 3038 ggr
Anco
6/7/09, 10:59 AM

God Morgon 7 juni

God Morgon, från ett mulet och måttligt tempererat Skåne NO.

Tråkigt att Sverige förlorade mot Danmark i fotbollen (för er som är intresserade)

Idag blir det marknad här hemma i byn, ett par timmar att fördrivaSkrattande

Hoppas att ni alla får en härlig söndag.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
OleaViola
6/7/09, 11:07 AM
#1

Godmorgon Anco ja grått här i dag också…….. ha en trevlig dag dag på marknaden hoppas du hittar något kul i dag också……..Glad

Sitter å dricker en kopp kaffe ska sen ut med tidningar…..

Därefter ska jag iväg och hjälpa till lite  i en kiosk på en Div 2 fotbollsmatch här i stan ska bli kul att träffa lite folk i allfall fall…..Glad

lär vara lagom mör när jag kommer hem ……. men det kan det vara värt när våra ungdomar får en slant att lägga i klubb kassan.

Må gott Alla och kramar till er alla som behöver å vill ……..

Anco
6/7/09, 11:19 AM
#2

Åhhh, det låter skojigt Olea, det är såna som du som behövs i samhället idag….. som ställer upp för våra ungdomar.

STOR kram till dig!!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

OleaViola
6/7/09, 11:23 AM
#3

Tack Anco det värmde ända in i själen ! snart ska jag knata i väg med tidningarna och sedan i väg till Fotbollen ……….Glad

BranDuir
6/7/09, 12:24 PM
#4

God Morgen fra et Småland der smiler blidt under bleg sol…*S*

Fotboll ja…har aldrig begripit det…men när man ser i backspegeln hur uppblåsta och bredkäftade svenska medier och vissa spelare har varit den senaste veckan  så säger jag tack till broderfolket för att de punkterade ballongen än en gång….!

MAy Your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
6/7/09, 12:44 PM
#5

#4 hahaha…. aldrig heller begripit mig på varför man ska springa runt och jaga en boll Skrattande

Broderfolk?? Hemlandstoner för dig… er det ikke??

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Wargmane
6/7/09, 1:07 PM
#6

God Morgon Druider å Häxor !!

har vart å röstat här på morgonen i ett blåsigt trollis !!

Hoppas ni har det fint och har sovit prima!!

Kramixen !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Annons:
OleaViola
6/7/09, 6:41 PM
#7

Till viss del kan jag hålla tycker att det blir för uppblåst i media

jag gillar själva spelet men inte cirkusen runt om …..

Nyss hemkommen Från en fotbolls match men såg inte mycket av den stod mest inne i kiosken och sålde å Bryggde kaffe……….Glad

Waara
6/7/09, 8:48 PM
#8

God kvällen! :)

Hoppas ni haft en fin dag alla, jag har .. lustat mej rejält idag, levt på fika bröd & gott sällskap! :)

Förmodligen finns det både bra & dåliga sidor även med fotbollen, så som andra sporter oxå givetvis. När det kommer till Elit nivå blir det ju ofta uppblåst, men som barn/ ungdoms aktivetet ser jag många plus, dels att barnen är aktiva & inte dräller ute på 'stan' i samma omfattning, sen gemenskapen som ofta byggs upp, mellan barn/ungdom & vuxna.. så jag både hissar & dissar ;)

Sen blir det jue mycket fika & kaffe :) #7

Kram på er goa folket! och ha en härlig söndag kväller! :)

OleaViola
6/7/09, 8:51 PM
#9

ja mycket kaffe blir det Flört

kram karm

Anco
6/7/09, 9:48 PM
#10

Håller fullständigt med dig Waara….Det är nyttigt och härligt för ungdomarna att ha nåt vettigt att syssla med.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BranDuir
6/7/09, 10:19 PM
#11

lika bra att påpeka att jag inte sa något negativt om fotboll…jag sa "när man ser i backspegeln hur uppblåsta och bredkäftade svenska medier och vissa spelare har varit den senaste veckan så säger jag tack till broderfolket för att de punkterade ballongen än en gång….!"

med andra ord var det MEDIA jag klagade på….och alla de imbecillerna där som under ett par veckors tid suttit och gjort narr av danskarna och Danmark….pratat låtsasdanska och själva tyckt de var jätteroliga!…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

OleaViola
6/7/09, 10:23 PM
#12

ja dom fick ju nu så dom teg media alltså………

Dom satte nog kaffet ! i hals groppen,,,,,,,,,, i går kvällGlad

OleaViola
6/7/09, 10:32 PM
#13

Nu får jag lämna över datan till sonen han vankar av och ann här  kommer jag inte in igen i kväll så får ni ha en mysig Söndag kväll å natt sov gott alla vänner…….

Hörs i morgon……..

Annons:
Waara
6/7/09, 10:52 PM
#14

#11 aaahh, men inget negativt om ditt inlägg Bd!, (även om jag säkert fattade det fel) jag tycker att fotboll på elit nivå är lite uppblåst överlag, dels i media jope, ville bara belysa att när det gäller barn & ungdom så ser jag fördelarna i det… :) Pusspånäsan!

#10 ja, det är toppen att ungdomen finner nöje i te.x fotboll, kanske kan det hålla dom från annat mindre önskvärt..

#13 Sov gott du med och alla ni! kram på er alla!

Blodeuwedd
6/7/09, 11:52 PM
#15

Jag säger bara…. VILKEN HELG!!!!!! Underbart!

Wargmane
6/7/09, 11:54 PM
#16

Åhhh vad kul BW!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Blodeuwedd
6/8/09, 12:00 AM
#17

#16 Jaaaa jag är helt euforisk.. Fulltankad med god energi.
Vilka människor jag mött.http://www.alles.se/image/08-06.gif

Nu ska jag gå ut och avsluta kvällen under månen och sen ta en dusch för att få bort röklukten. Detta lever jag lääääänge på och i morgon ska jag börja skapa min eldplats, min cirkel.

Godnatt alla goa.

Waara
6/8/09, 12:20 AM
#18

Mysigt, mysigt Bw!!  ja nu är det Godnatt här oxå.. natti goingarna :)

Upp till toppen
Annons: