Dagens Hälsningstråd

God Morgon 15 juli

2009-07-15 08:28 #0 av: Anco

God Morgon, så har halva juli gått. Halva sommaren är överstökad och det börjar så smått att gå mot mörkare tider. Även om vi inte vill tänka på det ännu på ett bra tag.

En härlig dag till er alla.

Anmäl
2009-07-15 09:11 #1 av: Waara

God morgon .. hoppas ni får en bäst dag!

Anmäl
2009-07-15 10:15 #2 av: BiGavia

Morrn, nej jag vill hålla november från mina tankar så länge som möjligt...

Bless

Anmäl
2009-07-15 10:24 #3 av: Blodeuwedd

mörkare tider? November?? Usch vad säger ni?? Jag har ju inte fått någon sommar än.. hm.. Godmorgon på er..

Anmäl
2009-07-15 10:27 #4 av: MarsFire

God morgon!

Här skiner solen, fåglarna sjunger o harrarna gömmer sig i buskarna kring mitt jobb!

Nej November vill vi inte veta något av än! Det är påtok för lång tid kvar, så njut av att det är sol o sommar ( iaf att det är sommar )

Ha en underbar dag allihopa!

Anmäl
2009-07-15 10:37 #5 av: BranDuir

God morgon från ett novemberfritt Småland.....:-)

May Your day be Blessed!

Anmäl
2009-07-15 11:42 #6 av: OleaViola

Godmorgon Alla ! sitter och mornar mig framför datan med kaffe...... passa på nu när ungarna sover.

ja att det blivit mörkare märker jag på kvällarna när jag sitter på balkongen. brukar sitta där ett tag och ta in alla dofter från mina växter.......

men inte vill jag ha November inte hoppas det dröjerGlad

Må gott alla och Kram

Anmäl
2009-07-15 15:07 #7 av: BiGavia

Jag njuter av livet här å nu. hahaha

Anmäl
2009-07-15 16:55 #8 av: neina

Det har varit sommar med besked i år, i alla fall! 

Är jag den enda i världen som längtar till hösten? Det brukar jag börja med så fort det blivit vinter... 

BiG, att njuta av livet här och nu är nog det bästa, att inte längta för mycket till 'något annat' :D

Ha en fortsatt bra dag!

Floreat!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.