Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1494 ggr
skogsstjerna
2009-08-12 08:01

God morgon 12/8

Godmorgon gott folk.

Jag vaknade vid fyratiden av att ena katten sprang runt och levde sjörövare. Jag sprang efter, trött och förbannad, med en vattenpistol. Vilken cirkus. Sedan fick hon lite kattmat och vi var vänner igen. Glad

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=Q-ExAGZPUsc

Annons:
BiGavia
2009-08-12 08:49
#1

Go'morron…..vilket uppvaknande. hahaha

Jag har haft ett normalt uppvaknande, pigg å alert!Skrattande

Må ni få en fin dag….kram.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2009-08-12 09:20
#2

God Morgon… jag vet hur det känns att bli väckt av dom små raringarna så där Skrattande  Idag väckte mig gammelkatten med lite försynt purrande i ansiktet för att påpeka att det var dags att komma ner och ge dom lite mat.

Här är det mulet och kyligt idag. Så det lär nog bli inomhus aktiviteter idag. Typ en god bok eller två Flört

Kramar tillbaka BiG… ha en bra dag allesammans.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

OleaViola
2009-08-12 11:03
#3

Godmorgon !

Bra att ha någon som sätter fart på en på morgonen  ha ha …………

Här är det jag som får gå och putta !

Ja inget fint väder i dag antingen blir det inomhus Aktiviteter eller så besöker jag en vän har inte riktigt bestämt än ………

Hoppas ni alla får en någorlunda bra dag

må gott å kramar

BranDuir
2009-08-12 11:05
#4

*Druiden ramlar yrvaket in* God Morgon efter en märklig natt….konstiga drömmar…vaken flera gånger…fler lustiga drömmar…men men ….nu kommer det snart en kopp kaffe i handen….

May Your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

OleaViola
2009-08-12 11:06
#5

Detta Var en låt jag inte hört Av damh. Trodde jag hört alla  lika fin som de andra Tack…………….

BranDuir
2009-08-12 11:07
#6

hmm…undrar om det hände nåt vid fyratiden då…för då vaknade jag också…och kunde inte somna om förrän vid halv sex…måste kolla tidningarna…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
OleaViola
2009-08-12 11:29
#7

#  6 Det var ju en stor brand i Södertälje  På en skola i natt. Hel Nedbrunnen  kanske för långt bort för att du ska känna av …………. men man vet ju aldrig………

korpsyster
2009-08-12 11:56
#8

Nåja det var full rulle, katten, karln och hunden som han nästan skrämde slag på. Tur man fick åka och jobba så det blev lite lugnt ;) Men tråkigt blir det aldrig.

Astraea
2009-08-12 12:30
#9

Vaknade genomtrött vid 8, efter att klockan hade ringt i en timma, och vi hade missat den. Att herrn missade den var inte speciellt ovanligt men jag… Fast så sov jag ju väldigt dåligt inatt också, hej och hå vad jag kastade mig men för mig berodde det nog bara på ett dåligt vädrat sovrum igår..

En fin dag på er alla!

skogsstjerna
2009-08-12 12:32
#10

Ja ja men det var katten som började. Skrattande

Waara
2009-08-12 12:57
#11

Hej :) oj, vilken cirkus ni hade inatt då 0+8.. fin låt, trevligt att skriva morgonhälsning till.

Är oxå trött o sovit dåligt, kändes som jag inte var själv fast jag var det.. hm, känns som jag väntar på ngt. ett besked eller så, någon vill säga mej något….

Så nu väntar skogen, färdigjobbat för idag.

Önskar er en skön dag!

korpsyster
2009-08-12 13:08
#12

Men hon är liten. Verkar som om det är många som haft det lite oroligt inatt. Jag vill också ut i skogen.

Hoppas ni får en forsatt trevlig dag allihopa.

Sannami
2009-08-12 18:46
#13

gomiddag!

lite sent kanske men jag kunde inte låta bli eftersom jag  oxå vaknade halv fyra imorse och inte kunde sova,märkligt undrar vad som pågår. Nu ska jag cykla iväg och äta surströmming mums.

Åker till rättvik imorgon dags att umgås med mitt barnbarn däruppe.

Sov gott inatt.

kram

Annons:
Bappho
2009-08-13 01:42
#14

Oroliga och underliga drömmar verkar vara rådande de sista dagarna. Väderomslag eller annat på gång?

#0 Går hon inte att kommunicera med, vad!! Flört

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

skogsstjerna
2009-08-13 14:31
#15

#14 Jo jag brukar säga åt henne att inte leva rövare så där på natten eller tidigt på morgonen när vi försöker sova. Då brukar hon bli lugn och gör något annat. Men hon har en annan attityd/personighet än Danu. En liten vilde som vill göra som hon vill. Trots allt är hon fortfarande bara barnet med leklust på 200%, till förtret för Danu ibland. Skrattande

Upp till toppen
Annons: