Dagens Hälsningstråd

God Morgon 30 Juli

2009-07-30 08:04 #0 av: BranDuir

God Morgon alla ni där ute....kaffet puttrar....grått här idag....trist..hoppas verkligen att sommaren kommer tillbaka...trött nu ...sextonde dagen på raken jag jobbar, bortsett från i lördags....då var jag ju nästan ledig...nästan...:-)

May your day be Blessed

Anmäl
2009-07-30 10:21 #1 av: Anco

God Morgon, här är det hyfsat blå himmel...ännu så länge.

16:e dagen..... har du glömt bort hur det är att vara ledig? Inte roligt.... styrka till dig Broder!

Igår var vi lite kulturella och tog med våra Stockholms vänner på er tur till Kyrkömosse, en bit utanför Tingsryd.
Det är en bilkyrkogård skapad under många år av ett gammalt original. Det var en upplevelse att se alla dessa vrak mer eller mindre begravda i mossen.

En härlig dag till er allesammans.

Bless

Anmäl
2009-07-30 13:45 #2 av: OleaViola

Godförmiddag alla !

Här regnar det i dag ! så man får passa på att städa eller nått sånt om andan faller in........

Hoppas du får en liten ledighet snart Bd.......

riktigt intressant Anco Inte sett än trädgård Med bilar Kul......Glad

må gott & stora kramen till de som behöver i dag......

Anmäl
2009-07-30 19:06 #3 av: Waara

Vilken bil 'gård' Anco! hahaha.

En liten hälsning från mej, här är det fullt upp med planering .. och storstädning..

Hoppas ni har det fint, kram!

Anmäl
2009-07-31 01:19 #4 av: neina

God kväll!

Hoppas att ni haft en fin dag. Önskar jag hade mer att säga, men idag har luften gått ur :P 

Floreat! 

Anmäl
2009-07-31 01:30 #5 av: Anco

Godkväll syster.... det är nåt i luften tror jag. Luften verkar ha gått ur de flesta.

Kram med kraft till dig :)

Anmäl
2009-07-31 02:02 #6 av: neina

Tack Anco! Tar tacksamt emot :)

Och kramar till alla som "luften gått ur" för! Nya tag imorgon...

God natt! 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.