Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1861 ggr
BranDuir
2009-08-05 09:20

God Morgon 5/8

Morgonen har gjort sitt intåg…solen lyser denna femte dag i augusti…kaffebryggaren är lååångsam idag…Programlederskan på Radio Kronoberg har en irriterande röst, ni vet en sådan röst med en gnällglättig överton, disharmonisk, rätt jobbigt att vakna till…

Dagen idag bjuder på arbete…så märkligt….

May Your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Anco
2009-08-05 09:50
#1

God Morgon… även här har kaffet puttrat klart nu, solen skiner och här var det bara gnälliga katter att vakna till. Dom tyckte matte skulle gå ner och ge dom mat innan dom svalt ihjäl….

En härlig dag till er alla.

Bless

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2009-08-05 10:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morrn, fått mej kaffe, å hoppas det når min sömniga , sega tankar snart..

Ska rensa blåbär idag…å kanske lte annatTungan ute.

Blessed Be vänner…..snart är månen åter rund.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

OleaViola
2009-08-05 12:50
#3

Godmorgon !I dag är det riktigt vackert väder här i skåne Blir säkert en underbar dag……….

varken Gnälliga katter eller gnälliga programledare gjorde så att jag vaknade i dag det var väckar klockan……. sonen har börjat att sommar jobba så så masar även jag mig upp och ser till att han får med sig något att äta Glad.

Maten som dom får köpa där var alltför dyr så det blir mackor nu i 3 veckor………

hoppas ni alla får en välsingnad dag…….. må gott och kram…

Endroppeihavet
2009-08-05 14:08
#4

Stekta kantareller till frukost - Detta ÄR redan en fantastiskt bra dag^^

Jag har kommit på knepet med svamp. Man ska leta efter något helt annat. Då hittar man def. svamp.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

neina
2009-08-05 17:22
#5

Hej alla!

Trots två omgångar kaffe idag är det fortfarande segt, jag tror jag börjar bli trött bortom kaffets hjälp. Dessutom är det fortfarande tungt att jag gjort min bästa vän och f. d. livskamrat så ledsen. 

Hoppas att ni har/haft en underbar dag! Jag tror att livet är underbart, det är min innersta känsla, men vissa dagar kan sorg och utmattning komma i vägen. 

Som sagt, hoppas alla haft en underbar dag, det är ni värda.

Floreat!

Anco
2009-08-05 18:15
#6

#5 En JÄTTEstor Kram till dig och en önskan om att ni båda åter snart ska finna glädjen i livet, fullt ut.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Annons:
Sebastian
2009-08-05 20:12
#7

God middag.
Ännu en trumma har blivit färdig. Bild kommer sen. Det blev verkligen något särskilt den här gången.

Hoppas er dag är bra.

#5 Utan dalar, inga toppar.

Waara
2009-08-05 23:22
#8

Goder kvällen .. kikar in efter 4 dagars försök till total vila, bara vara, mest i skogen. Känner mej lite annorlunda, haha.. seg & långsam, men skönt avslappnad.

Hoppas ni mår bra!

#5 Förstår det neina! 'Life is a rollercoaster', önskar att ni båda snart får vara helt lyckliga,..Seb utan dalar inga toppar.. jamen! så e det ju. Kul att få se din trumma sen. !

Kantareller, vad gott droppeihavet :) aha, då får man ge sej ut på blåbärs jakt då.. ;) *s*

Kram, alla!

neina
2009-08-06 01:11
#9

Tack så jättemycket alla för snälla ord och tankar! Tack jättemycket.

Anco
2009-08-06 01:46
#10

Nu säger jag godnatt och önskar er alla en god natt med Gammel Mor månes fulla sken som ledlykta för nattens drömmar.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

skogsstjerna
2009-08-06 02:18
#11

Min dag började som vanligt med en spirulinadrink. Möttes av en flock gäss som kom flygande när jag promenerade till jobbet.

Nu är det natt och jag har varit vid en kyrkoruin och mediterat under den nästan fulla månen.

Waara
2009-08-06 02:48
#12

#5,9 .. det blev en underbar dag, Tack! -det är DU oxå värd, bra & vackra dagar.. du & ni alla..

#10 Vilken månkväll,.. :)

#11 Härligt låter det!

Upp till toppen
Annons: